استاندار: حمایت لازم از توسعه واحدهای اقتصادی موفق آذربایجان‌غربی انجام می‌شود


استاندار: حمایت لازم از توسعه واحدهای اقتصادی موفق آذربایجان‌غربی انجام می‌شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر عزم دولت در تحقق شعار امسال برای افزایش تولید و مانع زدایی در این مسیر گفت: دستگاه‌های اجرایی مربوطه به ویژه‌ سازمان شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی از توسعه واحدهای موفق تولیدی حمایت و موانع موجود را رفع کنند.

محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از شرکت " تراکتور سازی" و " چیچست گلوکز" ارومیه با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها در بحث حمایت از تولید بهره برد، اظهار داشت: شرکت‌های تولیدی موفق در آذربایجان‌غربی اگر درخواستی مبنی بر توسعه دارند، باید بدون اتلاف وقت بررسی و موانع موجود در این رابطه رفع شود.

وی در رابطه با اختصاص زمین به برخی از شرکت‌های فعال در آذربایجان‌غربی برای اجرای فاز توسعه، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در همین راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره مند شوند.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برخی مشکلات موجود بین واحدهای تولیدی و بانک‌ها گفت: این موارد می‌تواند در کارگروه‌های مربوطه مطرح و نسبت به حل آن اقدام کرد.

معتمدیان مشکلات مربوط به حوزه پرداخت مالیات، معوقات بانکی و بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور را از عمده مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی در آذربایجان‌غربی عنوان کرد و افزود: تمامی دستگاه‌ها برای رفع این موانع باید هم صدا باشند.

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لازم الاجراست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این بازدید با بیان اینکه مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لازم الاجراست، گفت: دستگاه های خدمات رسان موظف هستند مصوبات این کارگروه را اجرا کنند که تا کنون نیز غیر این عمل نشده است.

نادر صادقی با اشاره به اینکه کارگروه رفع موانع تولید، تنها مختص مرکز استان نیست، اظهار داشت: این کارگروه در بعد شهرستانی نیز فعال است که در ۲ سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان‌های سردشت و چالدران به وضوح می‌توان آن را دید.

به گزارش ایرنا، در هشتمین بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از واحدهای اقتصادی تحت عنوان "یکشنبه تولید" مشکلاتی مربوط به پرداخت‌های مالیاتی، انتقال ارز حاصل از صادرات به داخل کشور، تسهیلات بانکی و نامناسب بودن مسیر منتهی به شهرک صنعتی فاز یک ارومیه در حضور استاندار و تعدادی از مدیران کل هیات همراه وی، مطرح شد.

بازدید از واحدهای اقتصادی تحت عنوان "یکشنبه های تولید" از ابتکارات استاندار آذربایجان‌غربی است که در راستای بازدید و رسیدگی به واحدهای مشکل دار اقتصادی صورت می گیرد.

این بازدیدها تاثیر بسزایی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی داشته و بازتاب مثبتی نیز در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...