پیکر جانباز شهید حاج محمد بایزیدی در تربت‌حیدریه تشییع شد


پیکر جانباز شهید حاج محمد بایزیدی در تربت‌حیدریه تشییع شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- پیکر سرهنگ شهید و جانباز دوران دفاع مقدس حاج محمد بایزیدی روز یکشنبه بر دوش مردم تربت‌حیدریه تشییع و در زادگاهش روستای ده پایین این شهرستان به خاک سپرده شد.

امام جمعه تربت‌حیدریه در این مراسم گفت: براساس آیات کریمه قرآن، خدا خیر و عظمت و صلاح اسلام را در ۲ واژه امر به معروف و نهی از منکر می‌داند و می‌فرماید شما بهترین امتی هستید که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنید.
حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: فردی که امر به معروف می‌کند خیر و برکت را به جامعه منتقل می‌نماید و حاج محمد بایزیدی که دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بود، این مجموعه را به بهترین شکل مدیریت کرد.
وی ادامه داد: واژه شهید را مناسب این عزیز می‌دانم و اعتراف می‌کنم وی به حق شیعه آل محمد (ص) بود و از تمام کسانی که از لحظه نخست در این مراسم حضور یافتند تشکر می‌کنم.
پاسدار و جانباز سرافراز سپاه اسلام حاج محمد بایزیدی، چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن و همچنین در دوران بازنشستگی یکی از افراد موثر و تاثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی در شهرستان تربت‌حیدریه بود که در ۱۹ دی ماه امسال حین نجات جان یک نفر در حادثه آتش سوزی جان خود را از دست داد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...