چهار ورزشکار کرمانی به اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان دعوت شدند


چهار ورزشکار کرمانی به اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان دعوت شدند

کرمان - ایرنا - چهار ورزشکار معلول کرمانی پس از درخشش در مسابقات انتخابی، به نخستین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان مسابقات پاراسیایی هانگژو 2022 دعوت شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نسب، محمدامین رحیم زاده و صالح خصالی چهار ورزشکار ملی پوش کرمانی دعوت شده به تیم ملی کشورمان هستند.

عبدالرحیم عبدالکریمی افزود: این ورزشکاران معلول کرمانی با آغاز مرحله نخست اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان کشور به منظور شرکت در مسابقات پاراسیایی هانگژو ۲۰۲۲، به این اردو فراخوانده شدند.

وی عنوان کرد: نخستین اردوی تیم ملی فوتبال نابینایان وکم بینایان به مدت ۹ روز در بابلسر برگزار می‌شود.

مهسیما منصوری نایب قهرمان بولینگ بانوان استان کرمان

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: مهسیما منصوری از افراد دارای معلولیت بینایی تحت پوشش این اداره کل ، مقام نایب قهرمانی مسابقات بولینگ بانوان قهرمانی استان کرمان را به دست آورد.

وی ادامه داد: ورزشکاران بولینگ باز هیات ورزشهای نابینایان و کم‌بینایان استان باشرکت درمسابقات قهرمانی بولینگ استان در ۲ رده آقایان و بانوان ، توان خود را در این رشته ورزشی محک زدند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در سالن بولینگ برج اول کرمان برگزار شد و چهار نفر از کم بینایان عضو هیات ورزشهای نابینایان و کم‌بینایان این استان شرکت داشتند که در پایان خانم مهسیما منصوری توانست به مقام نایب قهرمانی دست یابد.

جمعی از نابینایان و کم بینایان کرمانی برای اولین بار در کشور زیر نظر مربی بین المللی علیرضا حقیقی در رشته بولینگ فعالیت خود را آغاز کرده اند که به گفته این مربی به پیشرفت‌های خوبی نائل آمده اند که نشان میدهد سرمایه گزاری در این رشته می تواند آینده نوید بخش را در این رشته ورزشی برای روشندلان فراهم آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج