مدارس البرز از ورود دانش آموزان مشکوک به کرونا جلوگیری کنند


مدارس البرز از ورود دانش آموزان مشکوک به کرونا جلوگیری کنند

کرج - ایرنا - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز اعلام کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و جولان سویه جدید کرونا مدیران مدارس از ورود معلمان و دانش آموزان دارای علائم سرماخوردگی و مشکوک به بیماری کووید19جلوگیری کنند.

دکتر مهرداد بابایی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: والدین دانش آموزان در صورتی که هر یک از فرزندان دارای علائم مشکوک به سرماخوردگی وکووید۱۹ هستند در منازل از آنها مراقبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در استان البرز تعداد بستری و فوتی های کرونایی ثابت بوده اما تعداد مبتلایان سرپایی به کووید ۱۹ طی هفته گذشته به صورت محسوس افزایش یافته است.

بابایی بیان داشت: تعداد بیمارانی که تست مثبت دارند نیز به صورت محسوس افزایش یافته که نشان دهنه د سطح بالای ابتلا افراد به کووید ۱۹ دراستان البرز است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز اظهارداشت: بیماران البرزی که تست مثبت کرونا دارند اما علائم حاد بیماری ندارند بیشتر به صورت سرپایی درمان می شوند.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بیش از۲۰ درصد جامعه هدف استان البرز تا سه دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند،‌ گفت: بیش از۹۰ درصد دز اول و ۸۵ درصد نیز دز دوم را تزریق کرده‌اند.

وی تاکید کرد: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا مهمترین موارد در پیشگیری از ابتلا مردم استان البرزبه کووید ۱۹ است.

استان البرزاکنون در وضعیت آبی کرونا قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی