کنگره شهدای روحانی با سخنرانی رییس جمهور در قم برگزار می‌شود


کنگره شهدای روحانی با سخنرانی رییس جمهور در قم برگزار می‌شود

قم-ایرنا- معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: کنگره 4 هزار شهید روحانی با سخنرانی رییس جمهور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه سپاه علی بن ابیطالب(س) قم، سردا حسین محبی در دیدار اعضا شورای عالی کنگره شهدای روحانی کشور با مدیر حوزه‌های علمیه در قم با ارائه گزارشی از فعالیت هنری و تبلیغی کنگره ۴ هزار شهید روحانی اعلام کرد: این کنگره اول اسفندماه امسال با سخنرانی آیت الله رییسی رییس جمهور کشور در مصلای شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به برنامه‌ریزی برای اثرگذاری بیشتر کنگره شهدای روحانی گفت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان به اثرگذاری، هدفنمندی و برگزاری آن در قم تاکید کردند.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی با ارائه گزارشی از فعالیت کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور طبق منویات مقام معظم رهبری افزود: این ستاد بیش از دو دهه با ۳۵ کنگره استانی و ۱۷۱ یادمان شهدا در حال فعالیت بود که به خاطر کرونا تعطیل شد.

مدیرحوزه های علمیه نیز در این دیدار، به ضرورت برگزاری مسابقه سراسری اشاره کرد و گفت: باید با همفکری بیشتر و با کمک نهاد و مراکز حوزوی این کنگره به طور ویژه به صورت وبینار و سراسری برگزار شود.

آیت الله علیرضا اعرافی با اشاره به تجلیل از شهدای روحانی و درج وصایای آنها در مجلات ابراز داشت: باید پایان نامه هایی در این زمینه نوشته شود و شهدای روحانی که از لحاظ علمی و تبلیغی فعال بودند به طلاب معرفی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان