دانشگاه آزاد اسلامی قشم دانشجوی پزشکی خارجی می‌پذیرد


دانشگاه آزاد اسلامی قشم دانشجوی پزشکی خارجی می‌پذیرد

قشم- ایرنا- مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در رشته دکتری پزشکی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در حاشیه بازدید معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی از این دانشگاه صادر شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دانشگاه آزاد قشم معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از این دانشگاه گفت: شرایط، امکانات و تجهیزات دانشکده بین‌الملل پزشکی واحد قشم برای جذب دانشجویان خارجی بسیار مناسب است.

علاءالدین بروجردی افزود: ایران همواره به عنوان یکی از کشورهای سرآمد در حوزه آموزش و پژوهش در سطح بین المللی مطرح بوده و استادان و دانشجویان کشور دستاوردهای زیادی را کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، ادامه داد: در تدوین برنامه راهبردی عملیاتی در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، تسهیل شرایط برای جذب دانشجوی خارجی مورد تأکید قرار گرفته است.

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: اصلی‌ترین وظیفه دانشگاه این است که با جذب دانشجویان خارجی شرایط را برای آشنایی هرچه بیشتر مردم کشورهای دیگر با فرهنگ، سنت و جامعه کشورمان فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در بحث توسعه تجهیزات توجه ویژه ای داشته است و شرایط جذب ۱۰ دانشجویی خارجی در رشته دکتری پزشکی عمومی را دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول