تغییر چهره شدید مادر ترلان پروانه بعد از شهرت دخترش !


تغییر چهره شدید مادر ترلان پروانه بعد از شهرت دخترش !

ترلان پروانه با تغییر چهره ای جذاب تر از همیشه کنار مادرش ظاهر شد و نظر کاربران را به خود جلب کرد .

تَرْلان پروانه (زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز) هنرپیشه اهل ایران است. ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد:من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم.افرادی که این کار می کنند اسم خودشان را می گذارند بچه زرنگ.

تغییر چهره شدید مادر ترلان پروانه بعد از شهرت دخترش !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)