دستگاه ار اف ویواسه، عملکردش چیست؟


دستگاه ار اف ویواسه، عملکردش چیست؟

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که چه نحوه عملکرد دستگاه ویواسه روی پوست چیست؟

سوال : نحوه عملکرد دستگاه ویواسه روی پوست چیست؟

پاسخ : ویواسه یک ار اف فرکشنال سوزنی است که دارای FDA آمریکا می باشد و در کلینیک های زیبایی امریکا مورد استقبال پزشکان و متخصصین پوست این کشور واقع شده است. ویواسه نسل جدیدی ازتکونولوژی جهت جوانسازی پوست است. ویواسه ار اف فرکشنال جوان کننده و بازسازی کننده سطح و عمق پوست است. ویواستراپی جدیدترین تکنولوژی در زمینه آراف فرکشنال برترین و جدیدترین تکنولوژی آراف فرکشنال ها یعنی ویواستراپی با دستگاه ویواسه Vivace، قویترین RF فرکشنال شناخته شده و مطرح سال 2018 آمریکا که ترکیبی از فرکانس رادیویی چند سطحی و میکرونیدلینگ (RF+MICRONEEDLING) می باشد.

برای آگاهی بیشتر از عملکرد دستگاه ویواسه روی پوست به سراغ کلینیک زیبایی سیب زر رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به کلینیک زیبایی سیب زر یا دریافت نوبت از کلینیک زیبایی سیب زر کلیک کنید.

.jabeh_embed_frame .jabeh_embed_frame iframe

دستگاه ار اف ویواسه، عملکردش چیست؟

کاربرد ویواسه

این نوع از میکرونیدلینگ می‌تواند برای مسائلی که در زیر به آنها اشاره شده است مورد استفاده قرار گیرد، مانند:

جوانسازی پوست از طریق تحریک کلاژن

در زمان استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه به کمک بیحسی موضعی بر روی پوست ، سوزن های بسیار ظریف استریل، کانال های میکروسکوپی زیادی را برای رسیدن به درم که عامل تحریک کلاژن در بدن است ایجاد می کنند. این کانال ها سبب نفوذ بهتر کرم های ویتامینه A و C به پوست می شود. ویتامین های A و C محرک بازسازی پوست بوده و سبب می شوند که پوست شاداب تر، شفافتر و جوانتر به نظر آید.

ترمیم زخم (WHM)

انرژی حرارتی امواج RF با حداقل تهاجم سبب ایجاد الکترو کواگولاسیون جزئی در درم می شود که فرآیند درمان طبیعی زخم را آسان می سازد. WHM(Wound Healing Mechanisms) سبب بهبود بازسازی کلاژن و انقباض بیشتر زخم می شود که خود منجر به سفتی بیشتر پوست می شود. امواج RF نه تنها محرک بازسازی پوست هستند، بلکه با جلوگیری از فعالت غدد چربی سبب بهبود آکنه نیز می شود.

شفاف سازی پوست جای جوش و آکنه چین و چروک‌های ریز صورت درمان آکنه فعال و روزاسه آفتاب سوختگی پوست خشن و ناهموار شل شدگی و افتادگی پوست بسته شدن منافذ باز پوست لیفت صورت و سفت تر شدن پوست درمان کراتوزیپیلاریس، آدنیت ساپوراتیو و تعریق بیش از حد کفت دست و زیر بغل درمان ترکهای پوستی شکم، بدن و …

دستگاه ار اف ویواسه، عملکردش چیست؟

مزایای ویواسه چیست؟

نخستین مزیتی که ویواسه به دستگاههای دیگر دارد، نداشتن دوران نقاهت و عوارض جانبی است. دارای قابلیت تنظیم عمق نیدل در قسمت های مختلف پوست است. دستگاه ویواسه قابل استفاده در تمام تیپهای پوستی ویواسه بدون درد در ویواسه احتمال بروز PIH وجود ندارد. در دستگاه ویواسه بدلیل وجود 36 نیدل و هندپیس دارای میکرومموری موتور (Micro Memory Motor) درمان بصورت کاملا ایمن و بدون ایجاد هیچ نوع تخریب . آسیبی در سطح پوست ارائه می گردد. در دستگاه ویواسه برخلاف آر اف فرکشنال های مشابه که تک فرکانس بوده و دارای نیدلهای تک منظوره هستند، تکنولوژی ویواسه دارای دو فرکانس کاری 1 و 2 مگاهرتز و دو نوع نیدل عایق و غیرعایق می باشد که هرکدام برای ارائه درمانهای خاص با توجه به تشخیص پزشک بکار گرفته می شوند.

موارد منع و عوارض ویواسه

منع استفاده برای خانم های باردار منع استفاده برای افرادی دارای فشار خون بالا منع استفاده برای افراد مبتلا به دیابت ایجاد التهاب در فضاهای پوست برای مدت 2 الی 5 ساعت اولیه احساس خشکی پوست به مدت2 الی3 روز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر