لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب


لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب

اگر برای فرزند تازه متولد شده خود به دنبال لباس زمستانه نوزاد دختر می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا 7 نکته برای انتخاب لباس زمستانه نوزاد دختر برایتان نام ببریم.

نوزادان دختر مانند عروسک‌هایی هستند که با لباس‌های رنگارنگ دخترانه به یک شاهزاده خانم تبدیل می‌شوند. بدون شک انتخاب و طراحی لباس برای آن‌ها یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها برای یک مادر می‌تواند باشد. در این مقاله قصد داریم تا با ارائه ۷ نکته کاربردی شما را در انتخاب لباس زمستانه نوزاد دختر یاری دهیم.

در این مقاله می‌خوانید:

۷ نکته برای انتخاب لباس زمستانه نوزاد دختر هرچه بزرگتر بهتر! از لباس‌های طرح‌دار غافل نشوید انتخاب رنگ‌های پاستلی توجه به جنس پارچه در ست کردن لباس‌ها سلیقه نشان دهید در خرید لباس زیاده‌روی نکنید از اکسسوری‌ها غافل نشوید

بیشتر بخوانید: تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم

لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب

در گذشته لباس پوشیدن کودکان و نوزادان موضوعی نبود که والدین به آن اهمیت زیادی دهند. چون اعتقاد بر این بود که کودکان خیلی زود بزرگ می‌شوند و لباس‌هایشان بلا استفاده باقی خواهد ماند. اما امروزه اوضاع کمی فرق کرده است و پوشاندن لباس‌های زیبا و براساس مد روز برای کودکان خصوصا نوزادان دختر به یک سرگرمی برای مادران تبدیل شده است. اگر به دنبال لباس زمستانه نوزاد دختر هستید و نمی‌دانید که باید به چه مواردی هنگام انتخاب لباس‌ها توجه کنید،‌ در این مقاله همراه ما باشید.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: لابیاپلاستی چیست و چه مراقبت‌هایی دارد؟

۷ نکته برای انتخاب لباس زمستانه نوزاد دختر


لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب
همان طور که اشاره کردیم، انتخاب لباس برای کودکان خردسالمان نیز آدابی دارد. آگاهی از این اصول و رعایت آن‌ها هنگام انتخاب باعث می‌شود که انتخابی سنجیده‌تر داشته باشید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد.

۱.هرچه بزرگتر بهتر!

دختر شما به سرعت در حال رشد است بنابراین یک ایده اقتصادی و هوشمندانه این است که برخی از لباس‌هایش را یک یا دو سایز بزرگ‌تر از اندازه کنونی‌اش خریداری کنید. در چنین شرایطی حتی وقتی او برای زمستان سال آینده بزرگ‌تر شده لباس‌های زمستانی سال قبل برایش اندازه است.

۲.از لباس‌های طرح‌دار غافل نشوید


لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب
تصور کنید که شاهزاده خانم شما در لباس‌هایی از پارچه‌های طرح‌دار فانتزی می‌درخشد. همیشه لباس‌های طرح‌دار خصوصا لباس‌های بافتنی می‌توانند هم برای کودکتان جذاب باشند و هم در عکس‌هایی که از آن‌ها می‌گیرید، زیباتر و بانمک‌تر باشند. بهتر است از ست کردن لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ خودداری کنید و بیشتر از لباس‌هایی با رنگ‌های ملایم و طرح‌های مینیمال فانتزی استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی: لیست فروشگاه‌های لباس بارداری و کودک در تهران

۳.انتخاب رنگ‌های پاستلی


لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب
درست است که اکثر لباس‌های نوزادان دختر همگی رنگ صورتی دارند اما بهتر است برای ست کردن بهتر لباس‌های کودکتان از رنگ‌های دیگر هم بهره ببرید. رنگ‌های پاستلی همیشه بهترین گزینه برای دوچندان کردن لطافت و معصومیت نوزادان هستند.

۴.توجه به جنس پارچه


لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب
جنس پارچه یا کاموا در لباس زمستانه نوزاد دختر یکی از مهم‌ترین عواملی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. بهتر است لباس‌هایی برای دختر کوچکتان بگیرید که هم زیبا باشند و هم دخترتان در آن احساس راحتی کند. معمولا برخی از لباس‌های کاموایی، جنسی زبر دارند و پوست لطیف نوزادان را اذیت می‌کنند. پس بهتر است در انتخاب جنس لباس‌ها و لطافت آن‌ها دقت لازم را به خرج دهید.

بیشتر بخوانید: لباس هودی نوزادی ۲۰۲۱

۵.در ست کردن لباس‌ها سلیقه نشان دهید


لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب
معمولا ست کردن لباس زمستانه نوزاد دختر کمی می‌تواند چالش برانگیز باشد. به طور مثال ست کردن یک جوراب شلواری ضخیم با یک دامن جنس کتان و یک پلیور گشاد با رنگ‌های ملایم می‌تواند یک ایده عالی برای زیباتر شدن شاهزاده خانم شما باشد اما ست کردن رنگ‌ها و مدل‌ها خود، یک چالش است که می‌توانید با به خرج دادن کمی سلیقه به بهترین نحو از عهده آن بربیایید.

۶.در خرید لباس زیاده‌روی نکنید


لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب
تا زمانی که دختر کوچولوی شما در حال رشد است، بهتر است کمد لباس‌های او را با مجموعه‌ای چند عددی از لباس‌ها پر کنید و در خرید لباس برای او زیاده‌روی نکنید. زیرا سرعت رشد کودکان خصوصا در سال‌های اولیه آنقدر زیاد است که ممکن است لباس‌های دست نخورده یک ماه پیش نیز دیگر تن کودکتان نشود.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: درمان ناباروری در مردان، وقتی هیچ اسپرمی ندارند!

۷.از اکسسوری‌ها غافل نشوید


لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب
اگر می‌خواهید زیبایی شاهزاده خانم شما بی عیب و نقص باشد، از اکسسوری‌هایی مانند هد بندهای فانتزی، کلاه، کمربند، پاپیون و... غافل نشوید. اکسسوری‌هایی مانند کلاه، شال گردن، هدبند و روسری‌های کوچک هم سر کودکتان را از سرما حفط می‌کند و هم می‌تواند ست لباس‌های زمستانه او را کامل کند.

مطالب پیشنهادی: ست لباس پدر و پسر، یک استایل خوب بزنید!

کلام آخر


لباس زمستانه نوزاد دختر، 7 نکته برای بهترین انتخاب
در این مقاله قصد داشتیم تا با ارائه نکاتی که هنگام خرید لباس زمستانه نوزاد دختر کاربردی باشد، شما را در انتخابی سنجیده‌تر یاری دهیم. فراموش نکنید که قبل از هرچیز راحتی کودک شما در یک لباس از همه چیز مهم‌تر است. همچنین گرم بودن لباس‌ها در کنار لطافت آن‌ها نکته دیگری است که باید به آن توجه ویژه‌ای کنید که کودکتان در فصول سرد سال دچار مشکل نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی