انتخاب «از ما» برای نخستین کنگره‌ بین‌المللی محمد (ص)


انتخاب «از ما» برای نخستین کنگره‌ بین‌المللی محمد (ص)

فیلم «از ما» ساخته‌ سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه‌ فیلم کوتاه داستانی نخستین کنگره‌ بین‌المللی محمد (ص) انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره‌ کنگره‌ جهانی محمّد پیامبر رحمت در آیینه‌ ادب و هنر که روز مبعث آن پیامبر مهربانی در ۲۲ اسفندماه سال گذشته آغاز به کار کرده بود، پس از دریافت ۵۷۰۰ اثر هنری و ادبی از ۴۰ کشور جهان در ۲۵ رشته ادبی و هنری، و با پشت سر گذاشتن دور نخست داوری، به داوری پایانی رسید و هیئت انتخاب بخش فیلم داستانی کنگره از میان آثار ارسالی، اسامی ۲۱ فیلم راه‌یافته به بخش مسابقه را اعلام کردند.

فیلم «از ما» که پیش از این با حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی مختلف جوایز بسیاری از این جشنواره‌های سینمایی دریافت کرده است این‌ بار برای حضور در بخش مسابقه‌ فیلم کوتاه داستانی نخستین کنگره‌ بین‌المللی محمد (ص) انتخاب شده است.

این فیلم که به طریقه‌ سیاه ‌و سفید در سیمای مرکز خوزستان تهیه و تولید شده است سی‌وچهارمین حضور جشنواره‌ای خود را تجربه می‌کند. اسامی برخی از عوامل تولید این فیلم به این شرح‌اند:

انتخاب «از ما» برای نخستین کنگره‌ بین‌المللی محمد (ص)

نویسنده و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا، تصویربردار: امیر علی‌ویسی، تدوین: فرید دغاغله، صدابردار: هادی ساعدمحکم، صداگذار: حسین قورچیان، منشی ‌صحنه: فاطمه سیاح‌طرفی، طراح ‌صحنه، لباس و گریم: حمید نورآبادی، عکاس: جواد شیدا، تصویربردار پشت ‌صحنه: حجت کایدخورده، مترجم: سید عزیز رودبندی، مدیر تولید: حسین علی‌زاده، بازیگران: علی‌رضا خداداد، عظیم سبزقبا، تهیه‌کننده: بهزاد کهزاد.

آیین پایانی این کنگره‌ بین‌المللی و معرفی برگزیدگان آن ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در شیراز پایتخت فرهنگی ایران زمین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)