نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان ری گشایش یافت


نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان ری گشایش یافت

شهرری - ایرنا - نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان ری با حضور فرماندار و بانوان کارمند شاغل در فرمانداری، بخشداری و دهیاری های تابعه، بانوان کارآفرین و تولیدکنندگان این شهرستان روز یکشنبه در مرکز ری شناسی گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مهدیه کنگی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان ری در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) ، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، این نمایشگاه در جهت حمایت از بانوان کارآفرین شهرستان ری برای معرفی دستاوردها و توانمندی های آنان برگزار شد.

مهدیه کنگی افزود: حدود ۲۰ غرفه فعال شامل صنایع دستی، محصولات چرم و پوشاک اسلامی و همچنین فرآورده های خانگی، قالیبافی و گلیم بافی از روستاهای مختلف شهرستان ری در این نمایشگاه حضور دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نقش زنان در جامعه اهمیت فراوانی دارد، چراکه زنان با فعالیت‌های خود در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیر بسیاری در توسعه یک جامعه دارند و شماری از بانوان با اراده و پشتکار و ایجاد کارگاه ها افزون بر درآمدزایی خود، برای تعدادی از بانوان سرپرست خانوار نیز اشتغالزایی کرده اند.

وی ضمن تشکر از حضور مسئولان در افتتاحیه این نمایشگاه از تمامی دست اندرکاران که در برگزاری این نمایشگاه مساعدت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

این نمایشگاه از سوم بهمن ماه به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح ۲۰ شب جهت بازدید عموم شهروندان در مرکز ری شناسی برقرار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی