امام جمعه بوشهر: جهان استکبار به زن با چشم ابزار سوداگری می نگرد


امام جمعه بوشهر: جهان استکبار به زن با چشم ابزار سوداگری می نگرد

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جهان استکبار از حذف نقش اصلی زن در جوامع بشری برای تخریب آنها استفاده می‌کند و در همین راستا برای این جنس بشر نقش سوداگری، سودجویی و تجارت تعریف کرده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع مادران زیر ۴۰ سال دارای سه فرزند و بیشتر استان بوشهر درنهمین جشنواره ملی اسوه های صبر و مقاومت افزود: در کنفرانس‌ها و مجامع پژوهشی جغرافیای جمعیتی جهان زنان کشورهای غربی بر این اذعان دارند که در آن جوامع از نقش اساسی زنانه از جمله مادری، کانون عاطفه، توجه فرزندان، اهمیت شوهر برای همسر و توجه والدین به آنان خبری نیست.

وی با تاکید براینکه استکبار جهانی از زنان استفاده ابزاری می‌کند اضافه کرد: زنان کشورهای غربی براین اعتقاد هستند که امروز این افراد به عنصری تبدیل شده اند که غریبانه باید در خانواده زندگی کنند و همه مراکز تجاری برای فروش کالاها از آنها استفاده می‌کنند.

صفایی بوشهری گفت: امروز در کشورهای غربی اخلاق و تقوایی که دیگران باید در مورد زنان مراعات کنند از بین رفته و به همین دلیل به دنبال این هستند که نقش الهی زنان و وظیفه آنان در تربیت فرزند و جامعه را در سایر جوامع بشری حذف و آن را عامل اندیشه‌ها و کانال اعمال سیاست‌های خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: فرزندان بانوان مومن و متعهد مانعی برای اعمال سیاست‌های استکباری کشورهای غرب به شمار می روند به همین دلیل آنها به دنبال کاستن رشد و نمو فرزندان از دامن چنین بانوانی هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: استکبار جهانی برای رسیدن به هدف خود جنگ‌هایی را در سراسر جهان تعریف کرد اما متوجه شد که با کشتن یک سرباز هزاران سرباز دیگر راهی جبهه‌ها می‌شوند به همین دلیل است که توطئه نداشتن فرزند و یا فرزند کمتر را برای این زنان طراحی کردند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: جمعیت در جامعه مولفه قدرت است به همین دلیل استکبار جهانی با شعارهای توهمی توطئه کاهش جمعیت را در جوامع بشری طراحی کرد و امروز رهبر معظم انقلاب همواره بر مساله فرزند آوری تاکید دارند.

وی ادامه داد: همچنین استکبار جهانی با ترویج ابتذال اخلاقی، شکستن حریم، بدحجابی و بی حجابی برای تخریب شخصیت زنان برنامه ریزی می‌کنند و تدوین روزانه پنج هزار ساعت برنامه در شبکه دیداری و شنیداری در رابطه با فرهنگ اسلام و ایران گواهی بر این مدعا است.

امام جمعه بوشهر گفت: حضرت زهرا (س) نماد تمام خوبی ها در فرزند آوری، صیانت از شخصیت زن، مقابله و استقامت در مقابل تهاجم تخریبی شخصیت زن است.

در این آیین از خانواده شهدای سپاه حفاظت فرودگاهی بوشهر و جمعی از زنان تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج