تداوم زندگی با زن و با مادر است


تداوم زندگی با زن و با مادر است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم زندگی با زن و با مادر است.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هرکسی نمی‌تواند مادر شود وقتی خداوند انسان را به‌عنوان زن خلق می‌کند و بعد او را مادر می‌کند و بعد فرزندت را شهید می‌کند و به این شکل فرزند را از او می‌گیرد.

وی تصریح کرد: خداوند برای آن مادر چیزهای خوبی را در نظر گرفته و در واقع سینه گشاده‌ای را داده است و به مصداق آیه «الم نشرح و لک صدرک» است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به صحبت‌های مادر شهید مسعود عسگری، خاطرنشان کرد: مگر می‌شود مادر بود و مادری از فرزندش بگوید و شما آن حس همدردی را نداشته باشید البته که شهدا فرزندان مادران ایرانی هستند.

مقصودی اضافه کرد: ارتباط میان مادران و فرزندان شهیدشان ارتباط عمیق از قدیم بوده و هست و خواهد بود. این مادر است که زایندگی می‌کند، تداوم زندگی با زن و با مادر است.

وی بیان کرد: اینکه خداوند ما را زن آفرید و بعد مادر می‌کند، این سیری از مراحل تکامل است. مادر با یک بچه یک مادر است، مادر با دو بچه یک مادر دیگر است و مادر با سه فرزند و چهار فرزند مادر دیگری است و پله به پله این تکامل برای ما وجود دارد. برای همین مادربزرگ‌های ما که تعداد زیادی فرزند داشتند، ستون محسوب می‌شدند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: تا مادر نباشید نمی‌توانید یک فرد مفید در جامعه‌تان باشید و نمی‌توانید درد را بفهمید و تفیهیم کنید و به دنبال راه‌حل آن بگردید، ابتدا باید مادر خوبی باشیم و بعد برای جامعه‌مان یک فرد مفید باشیم.

مقصودی اظهار کرد: خداوند با خلقت حضرت زهرا (س) زیبایی‌ها را در عالم هستی تکمیل کرد، وقتی خداوند جهان را آفرید آخرین حلقه آفرینش زن بود. همواره آخرین حلقه، کامل‌ترین حلقه است؛ یعنی تا خداوند حوا را نیافرید جهان هستی ناقص بود.

وی تصریح کرد: نگاه خداوند با آفرینش زن نسبت به عالم هستی یک نگاه با توازن و تعامل و تعادل و عدالت پیش رفت اما حضرت زهرا (س) زیبایی‌ها را به جهان هستی آورد که مادر بودن و همسر بودن و دختر بودنشان در حد کمال است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته