استاندار قزوین: دولت سیزدهم از روحیه بسیجی برخوردار است


استاندار قزوین: دولت سیزدهم از روحیه بسیجی برخوردار است

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم برای پیشبرد امور و خدمت به مردم از روحیه بسیجی برخوردار است.

به گزارش ایرنا،محمدمهدی اعلایی روز یکشنبه در دیدار با مسئول بسیج کارمندان استان و همراهان وی با اشاره به لزوم پایبندی به سیره شهدا و داشتن روحیه بسیجی در راه خدمت به مردم خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم آرمان‌های بسیج و روحیه بسیجیان را دارد و برای عزت ملی، اعتلای نظام و خدمتگزاری به مردم با روحیه بسیجی به صورت شبانه‌روز با برنامه‌ریزی دقیق تلاش خواهد کرد.

وی افزود: باور ما این است که با وجود انسان‌های سالم، با انگیزه، ریسک‌پذر و جوان‌های متعهد و انقلابی می‌توان از بحران‌ها عبور کرد و ما به گزینش انسان‌های متعهد و با اخلاص برای سپردن مسئولیت‌ها اصرار داریم.

استاندار قزوین تلاش‌های بسیج را قابل تقدیر دانست و گفت: بسیج می‌تواند با کمک به دولت در راستای افزایش سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی بین مردم کمک کند.

اعلایی با اشاره به ضرورت جذب حداکثری در جامعه،خاطر نشان کرد: باید دایره شمول مخاطبان خود را افزایش دادت و با تمام توان نسبت به امیدآفرینی با رفتار و گفتارمان تلاش کنیم.

حسین فیضی مسئول بسیج کارمندان استان قزوین نیز در این دیدار با برشمردن اقدامات جهادی و گسترده سازمان بسیج کارمندان استان گفت: بسیج کارمندان آمادگی دارد تا در عرصه‌های مختلف بر اساس وظایف به دولت در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام اسلامی کمک کند.

وی افزود: دولت سیزدهم و استاندار قزوین با انتصابات اخیر نشان داده‌اند به روحیه بسیجی برای انتخاب مدیران توجه ویژه دارند که این نوید بخش آینده‌ای روشن در استان خواهد بود.

مسئول بسیج کارمندان استان قزوین در ادامه به اهم اقدامات انجام شده توسط حوزه‌های مختلف بسیج کارمندان اعم از برگزاری یادواره شهدای کارمند اشاره کرد و افزود: در راستای کمک‌رسانی به مردم در ایام کرونا نیز تلاش‌های گسترده‌ای انجام شد و علاوه بر آن همواره در سال‌های اخیر در برگزاری میز خدمت در مناطق مختلف استان اهتمام ویژه داشته‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد