دشت قزوین در تامین امنیت غذایی کشور تاثیرگذار است


دشت قزوین در تامین امنیت غذایی کشور تاثیرگذار است

قزوین- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دشت حاصلخیز قزوین در تامین امنیت غذایی و معیشت استان و کشور تاثیرگذار است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در دیدار رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با وی اظهار کرد: موقعیتی که امروز در آن قرار گرفته اید، فرصت و زمینه بسیار مهمی برای خدمت به مردم است و دعا می‌کنیم از این فرصت برای خدمت به مردم به نحو شایسته و مطلوب استفاده کنید.

وی با اشاره به اهمیت دشت قزوین و نقش جهاد کشاورزی در حفظ و احیای آن، خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سفر به قزوین به آقای بیطرف وزیر وقت نیرو در آن دوران فرمودند، آقای بیطرف نسبت به دشت قزوین بیطرف نباشید و این فرموده رهبری نشان دهنده اهمیت دشت قزوین است.

امام جمعه قزوین در این خصوص ادامه داد: دشت قزوین در تامین معیشت استان، کشور، افزایش صادرات کالای غیر نفتی و همچنین ارز آوری بسیار مفید و اثرگذار است و می بایست برای تقویت و رونق هر چه بیشتر آن با راهکاری نوین کشاورزی و آبیاری، تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به آیاتی از قرآن در خصوص توصیه حضرت موسی(ع) به برادرش هارون تشریح کرد: حضرت موسی به برادرش هارون در خصوص اصلاح و مبارزه با مفاسد با جدیت توصیه کردند و امروز با توجه به روحیه ای که از شما سراغ داریم انتظار این است که بدون رودربایستی در مسیر اصلاح و مبارزه با مفاسد جدیت داشته باشید.

وی افزود: با حضور استاندار جدید، فضا برای همگرایی و هم‌افزایی در این مسیر بسیار فراهم است و امیدواریم شاهد اتفاقات خوب در مسیر تقویت فضای معنوی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد و تبعیض باشیم.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه‌های خود در این مجموعه ارائه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا