هشت نمایش در بخش کودک جشنواره بین المللی تئاتر همدان رقابت می‌کنند


هشت نمایش در بخش کودک جشنواره بین المللی تئاتر همدان رقابت می‌کنند

همدان- ایرنا- رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: شورای انتخاب پس از ارزیابی 73 اثر متقاضی بخش کودک هشت نمایش را برای حضور در این جشنواره معرفی کرد.

«احمدرضا احسانی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شورای انتخاب آثار بخش مسابقه نمایش کودک جشنواره بیست و هفتم، متشکل از زهرا صبری، سیدمحمد جواد کبودرآهنگی، علی فروتن، ناصرآویژه و علیرضا آقایی هستنند.

وی اضافه کرد: «آرزوهای یک موش کور» به نویسندگی سعید ابک و کارگردانی وحید نفر از تهران، «آی‌ تک» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه برمال از اردبیل، «از اسب تا سیب» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی فرزاد لباسی از همدان و «افسانه قربون آقا» به نویسندگی حسن عنایت‌پور و کارگردانی مصطفی عنایت‌پور از سبزوار نمایش های پذیرفته شده بخش کودک هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: نمایش های «دزد لالایی‌ها» به نویسندگی بهرام جلالی‌پور و فائزه فیض و کارگردانی آرش شریف‌زاده از تهران، «رویای ماه» به نویسندگی مریم کاظمی و کارگردانی احسان مجیدی از تهران و «ریز جان» به نویسندگی هادی حسنعلی و کارگردانی ندا وفایی از قم و همچنین و «کاشف گیج» به نویسندگی الهه دهقان‌پیشه و کارگردانی میلاد رمضانی ورجاوند از تهران دیگر آثار منتخب این رویداد بین المللی است.

به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، اسفندماه امسال به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی