ایده‌ای ناب برای افزایش بهره وری اقتصادی رستوران‌ها


ایده‌ای ناب برای افزایش بهره وری اقتصادی رستوران‌ها

امروزه علاوه بر غذای با کیفیت و سرویس دهی مناسب به مشتریان، لوکیشن و دکوراسیون رستوران نیز نقش بسیار مهمی در سود دهی رستورانها دارد. بیشتر مشتریان صرف غذا در رستوران هایی که به فضای باز مجهز هستند را در اولویت قرار می دهند. بهره گیری از سقف متحرک و شیشه های موتورایز برای این فضاها عضو لاینفک آنها محسوب می شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سایه روشن، همچنین مکان رستوران نقش کلیدی در سبک معماری رستوران دارد. بدین معنا که طراحی رستوران کنار دریا با رستوران داخل شهر متفاوت می باشد و حتی مشتری طبق مکان رستوران، انتظار طراحی خاصی را نیز دارد. ظاهر رستوران، به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد. امروزه مشتری معمولاً برای انتخاب رستوران دلخواه، به شیوه جستجو برای خرید کالا عمل می کند. اگر ظاهر آن جذاب باشد، به داخل و مشخصات دیگر آن هم نگاهی می اندازد.

عوامل موثر دیگری در موفقیت یک رستوران دخیل می باشد.عواملی چون

انتخاب لوکیشن مناسب طراحی داخلی و دکوراسیون فضای سرویس‌دهی به مشتریان غذای با کیفیت همراه با منوی غذایی متنوع قیمت مناسب داشتن پرسنل آموزش دیده مواد اولیه خوب و با کیفیت استفاده از تجهیزات آشپزخانه مدرن و در عین حال کاربردی نظافت و بهداشت محیط رستوران

اما بهره گیری از رستوران فضای باز با سقف متحرک و پنجره های موتورایز که به راحتی و با فشردن یک دکمه جمع و باز شود علاوه بر زیبایی دکوراسیون رستوران، امکان بهره مندی از شرایط متنوع جویی را به بهره بردار می دهد.

ایده‌ای ناب برای افزایش بهره وری اقتصادی رستوران‌ها

سقف متحرک روف گاردن رستوران

روف گاردن رستوران یا در واقع رستورانهایی که دارای روف گاردن می باشند و بر فراز ساختمانهای بلند بنا شده اند امروزه جذاب ترین نوع رستورانها برای مشتریان می باشند. محیطی در فضای باز در اختیار مشتریان قرار دادن هر چند کوچک می تواند بسیار سودآور باشد. در روزهای تعطیل رقابت بین رستوران های فضای باز چند برابر می شود. بطوری که محوطه باز آنها مملو از مشتری های در صف انتظار خواهد شد و با استفاده از تکنولوژی سقف متحرک روف گاردن سایه روشن این اتفاق در تمام فصول تکرار خواهد شد و به ماه های گرم سال منوط نمی شود.

اجزا اصلی سقف متحرک و جداره های موتورایز

به طور کلی سیستم سقف متحرک و جداره های برقی را می توان به سه قسمت اصلی تقسیم کرد:

غشاء پارچه ای سقف متحرک:

غشاء مورد استفاده در این نوع سقفها که به پارچه PVC مشهور است در واقع الیاف مقاوم پلی استری هستند که در لایه مرکزی غشاء به صورت تار و پود بهم بافته شده اند و برای محافظت از این الیاف در برابر اشعه uv و سایر شرایط جوی از هر دو سمت از دو لایه غشاء PVC استفاده شده است که شرکت سایه روشن برای سقفهای متحرک خود از غشاء PVC شرکت مهلر آلمان یا فراری فرانسه استفاده می کند که طول عمر مفید آنها ۴۰ سال می باشد و دمای منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۷۰ درجه را تحمل می کنند.

موتور سقف و پنجره های متحرک:

نوع موتورهای بکار رفته در سقفهای متحرک از نوع موتور توبولار می باشد. پیشنهاد اول سایه روشن موتورهای بکر آلمان هست که این موتورها در خود آلمان تولید می شود و از نظر مهندسین ما کیفیت و ویژگی های کارکردی بی نظیری دارند. بعد از بکر موتورهای سامفی فرانسه هستند که برند معتبر جهانی است و در نهایت موتورهای سایه روشن که توسط تیم فنی و مهندسی ما طراحی شده است نمونه بهینه ای می باشد.

سازه آلومینیومی سقف و پنجره های متحرک:

در صنعت سقفهای متحرک، این سازه‌ها را از فلزات مختلفی اعم از آلومینیوم، فولاد و … تولید می کنند.

مرغوب ترین نوع سازه‌ها با طراحی‌ فنی حرفه‌ای و در نظر گرفتن ضخامت مناسب، از بیلت های فابریک و خالص با آلیاژ ۶۰۶۳ آلومینیمی تولید می شوند و در موارد مورد نیاز هسته ای فولادی یکپارچه در میان آن ها در نظر گرفته می شود.

شیشه بکار رفته در پنجره موتورایز:

شیشه هایی که در پنجره‌های گیوتینی استفاده می شود، شیشه های سکوریت شده تک جداره یا دو جداره می‌باشد که با ضخامتهای هشت میل و یازده میل قابل ارائه است.

ایده‌ای ناب برای افزایش بهره وری اقتصادی رستوران‌ها

گارانتی سقف متحرک رستوران

غشاء pvc آلمانی پوشش سقف متحرک رستوران شرکت سایه روشن و موتور سیستم به مدت ۵ سال تحت گارانتی این شرکت می باشد . سایر یراق آلات حرکتی و اجزاء مکانیزم سقف جمع شونده برقی نیز به مدت ۲ سال تحت گارانتی شرکت سایه روشن خواهد بود .

تیم فنی و مهندسی سایه روشن با ویژگی تنوع زیاد در طرح و مدلهای از پیش طراحی شده سقفهای متحرک و اجرای بیش از ۲۰ پروژه موفق در زمینه سقف متحرک رستوران و کافی شاپ از جمله :

رستوران کانکا طبقه ۱۵ جم سنتر رستوران cip جردن رستوران ریواس رستوران الماس ولیعصر در شهریار رستوران برج آرمیتاز رستوران ماهان شاندیز رستوران هروی سنتر رستوران سارونه

و همچنین اجرای ترکیبی سقف جمع شونده هوابند با دیواره های شیشه ای موتورایز (پنجره گیوتینی) افتخار همراهی شما در پروژه هایتان را دارد.

متخصصین ما به واسطه تجربه ۵۰ ساله شان در صنعت سازه های آلومینیومی بهترین مشاور برای شما در طراحی و اجرای انواع سقف متحرک با کاربری های متفاوت اعم از سقف متحرک استخر، سقف متحرک حیاط خلوت، سقف متحرک رستوران و کافی شاپ، سقف متحرک روف گاردن می باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا