واژگونی 2 خودرو در آزادراه ساوه - همدان سه کشته بر جا گذاشت


واژگونی 2 خودرو در آزادراه ساوه - همدان سه کشته بر جا گذاشت

ساوه - ایرنا - سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از 2 حادثه واژگونی خودرو در آزادراه ساوه - همدان خبر داد که 6 نفر مصدوم و سه نفر از سرنشینان جان باختند.

«بهرام صیدی» عصر یکشنبه در خصوص این حادثه به ایرنا گفت: در ساعت ۱۳:۰۰ واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در آزادراه ساوه - همدان چهار کیلومتری مجتمع رفاهی آسمان دریافت کرد.

وی بیان کرد: تیم عملیاتی اورژانس سیلجرد به محل حادثه اعزام و بعد از ارزیابی مصدومان و انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی، چهار مصدوم این حادثه را جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کرد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه عنوان کرد: در این سانحه ترافیکی یک نفر از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اولیه حادثه فوت شد.

صیدی ادامه داد: در حادثه دوم که ساعت ۱۴:۱۸ امروز رخ داد، مورد دیگری از واژگونی خودرو سواری در آزادراه ساوه - همدان کیلومتر ۲۲ مسیر همدان به ساوه گزارش شد.

وی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی اورژانس غرق آباد و سیلجرد ۲ نفر از مصدومان این حادثه را جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: در این حادثه ترافیکی ۲ نفر دیگر از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه حادثه جان باختند.

غرق شدگی کودک ۲ ساله در استخر باغ

صیدی ادامه داد: روز گذشته دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ یک مورد غرق شدگی کودک ۲ ساله در یکی از باغ‌های اطراف شهرک علوی به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارش شد.

وی تصریح کرد: تیم عملیاتی اورژانس شهری یک ساوه به محل حادثه اعزام و به محض رسیدن بر بالین غریق و بررسی کودک و به علت فقدان علائم حیاتی فورا احیای قلبی-ریوی شروع شده و ضمن انجام اقدامات درمانی شامل مدیریت راه هوایی، ماساژ قلبی، اکسیژن‌ و دارو درمانی کودک به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: در بیمارستان نیز عملیات احیا توسط کادر درمان اورژانس بیمارستان ادامه پیدا کرد اما با وجود تلاش کادر درمان این کودک که از اتباع افغان بود، فوت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس