محور «مله‌نی» در گیلانغرب همچنان مسدود است


محور «مله‌نی» در گیلانغرب همچنان مسدود است

قصرشیرین- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلانغرب گفت: مسیر گیلانغرب به گواور از محور «مله‌نی» و دهستان چله به حیدریه همچنان به علت حجم زیاد بارش و کولاک و یخبندان مسدود است.

«حسین خاطریان» یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین تردد در محورهای شهرستان به استثنای محور «مله‌نی» باز است و تلاش می شود ۱۶ کیلومتر محور مله نی نیز تا امشب بازگشایی شود.

وی اظهار داشت: ۲۵ کیلومتر راه عشایری شهرستان گیلانغرب نیز که بر اثر بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد اما محور مله نی همچنان بسته است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلانغرب گفت: همچنین ۲۵ کیلومتر راه در پنج نقطه عشایری ساکن در منطقه "پی کله " این شهرستان نیز رفع انسداد شد.

خاطریان اضافه کرد: با تلاش اکیپ های راهداری با بازگشایی این محور مشکلات تردد ۱۰۰ خانوار عشایری مستقر در منطقه عشایری " پی کله " شهرستان سرپل ذهاب رفع شد.

او ادامه داد: محور گواور به دهستان حیدریه در محدوده سراب قنبر همچنان کولاک و یخبندان دارد و رانندگان باید با احتیاط از این محور تردد کنند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار نفر جمعیت دارد.

بارش برف در استان کرمانشاه که از اوایل هفته جاری آغاز شده بود تا پنجشنبه شب ادامه داشت و بیشتر مناطق استان را در برگرفت و منجر به انسداد راه های اصلی، فرعی و روستایی و قطع برق تعدادی از روستاها شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در