نمایشگاه آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی در مراغه برپا شد


نمایشگاه آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی در مراغه برپا شد

مراغه- ایرنا- نمایشگاه آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با حضور علاقه مندان به فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی هنری مراغه گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه شامگاه یکشنبه در آیین آغاز به کار این‌ نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه با هدف بسترسازی برای تعمیق و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در این شهرستان برپا شده است.
احمد دادرس فیاض افزود: با توجه به اینکه مدت بیش از ۲ سال فعالیت های فرهنگی و هنری در کشور و شهرستان به دلیل شرایط کرونایی دچار رکود شده بود، برپایی این نمایشگاه سرآغازی برای از سرگیری این فعالیت‌ها خواهد بود.

نمایشگاه آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی در مراغه برپا شد
وی ادامه داد: این‌ نمایشگاه در ۲ بخش خوشنویسی و هنرهای تجسمی توسط انجمن خوشنویسان و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان برپا شده است.
دادرس اعلام کرد: در این نمایشگاه ۱۱۰ اثر از ۱۷ خوشنویس و ۳۱ هنرمند آثار هنرهای تجسمی به نمایش در آمده و با حضور هنرمندان این رشته شاهد رونق بخشی به فعالیت های فرهنگی و هنری خواهیم بود.
وی گفت: این نمایشگاه هنری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و نیز هفته زن گشایش یافته و تا ایام الله دهه فجر امسال ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: در این‌ نمایشگاه همچنین آثار هنرمندان برجسته این شهرستان که رتبه های برتر کشوری را نیز کسب کرده اند، از جمله استاد افشار، استاد نیکخو و استاد امینی به نمایش در آمده است.
دادرس اعلام کرد: این نمایشگاه هنری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل مجامع فرهنگی هنری مراغه تا ۱۷ بهمن سال جاری پذیرای علاقه مندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط