گریه زاری ممد چاخان برای مادرش روی آنتن !


گریه زاری ممد چاخان برای مادرش روی آنتن !

اشک های بی امان ایمان صفا روی آنتن شبکه دو برای مادرش.

ایمان صفا یکی از هنرمندان با استعداد و خوش آتیه کشورمان است که 30 آذر 1362 در تهران متولد شد. این بازیگر فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

در بیوگرافی ها و سایت های مختلف، نوشته شده است که ایمان صفا در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمده است اما در فیلمی که این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده، خانواده اش را اینگونه معرفی می کند:خواهرم ، بابا ، مادر و داداش

گریه زاری ممد چاخان برای مادرش روی آنتن !

به هر حال ایمان صفا تنها یک خواهر دارد که فیلم و عکس های زیادی را از او منتشر نموده و معتقد است خواهر قشنگ ترین موجود جهان در نگاه برادر می باشد.

ایمان صفا مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است.

نیسان آبی مجموعه طنز نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی پور است که قصه دو دوست قدیمی به نام رضا و جمشید که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند، را به تصویر می کشد.

ایمان صفا در نیسان آبی در کنار هنرمندانی همچون حسین یاری ،مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور و ... نقش آفرینی و استعداد خود در ایفای نقش های طنز به تصویر می کشد. او در این مجموعه ایفاگر نقش ممد چاخان یکی از دوستان رضا و جمشید است که مانند رضا، دارای یک نیسان بوده و در طول داستان دل باخته دختر رضا می شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403