راه اندازی کمپین ضد مساجد در «هروگت» انگلیس / تاکید انجمن اسلامی بر لزوم مقابله با مسجد هراسی


 راه اندازی کمپین ضد مساجد در «هروگت» انگلیس / تاکید انجمن اسلامی بر لزوم مقابله با مسجد هراسی

انجمن اسلامی «هروگت » در منطقه «تیس ساید» انگلیس گفته است که همه اقدامات لازم را برای جلوگیری از فعالیت های کمپین ضد مسجد که توسط یک کارشناس برنامه ریزی مستقر در بریستول راه اندازی شده است،انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thestrayferret»،انجمن اسلامی «هروگت » در منطقه «تیس ساید» انگلیس گفته است که همه اقدامات لازم را برای جلوگیری از فعالیت های کمپین ضد مسجد که توسط یک کارشناس برنامه ریزی مستقر در بریستول راه اندازی شده است،انجام می دهد.

«گاوین بابی» که به گفته دیلی میل از حمایت راست افراطی لیگ دفاعی انگلیس برخوردار است، به مردم پیشنهاد می‌کند که در اعتراض به طرح‌های مربوط به ساخت مساجد بر نگرانی‌های مربوط به پارکینگ، ترافیک و آلودگی تاکید کنند.

از زمان شروع کمپین ضد مسجد، خانوارها در سرتاسر هروگت گزارش داده‌اند که اعلامیه‌هایی را جلوی در مانزل دریافت کرده‌اند که آنها را به مخالفت با این طرح‌ها با راهنمایی در مورد نحوه بیان اعتراض تشویق می‌کند.

انجمن اسلامی هروگت که حامی اصلی ساخت مسجد جدید در این شهر است یکی از این اعلامیه ها را دریافت کرده است .

این انجمن پس از دریافت اعلامیه به نگرانی های مطرح شده در کانال های رسانه های اجتماعی خود پرداخته است.

زاهد امان الله ،رئیس انجمن اسلامی هروگت در این باره گفت: هروگت شهری با پذیرش و مدارای بالاست ؛ به همین دلیل است که ما اینجا زندگی می کنیم و فکر نمی کنم چنین کمپینی در اینجا کار کند.

وی افزود: من فکر می کنم که این کمپین و این اعلامیه ها برای مخالفان مسجد نتیجه معکوس خواهد داشت. ساکنانی که اعلامیه دریافت کرده اند با ما تماس گرفته اند تا به ما بگویند که اکنون رسما از طرح های ما حمایت خواهند کرد.

دوره مشاوره برای طرح های مسجد جدید در پورتال برنامه ریزی شورای شهر هروگت در روز یکشنبه 6 فوریه به پایان می رسد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403