سقوط و مرگ دلخراش کودک 2 ساله در استخر


سقوط و مرگ دلخراش کودک 2 ساله در استخر

در یکی از شهرک‌های مسکونی ساوه پسر بچه 2 ساله با سقوط در استخر جانش را از دست داد.

به گزارش مشرق، در یکی از شهرک‌های مسکونی شهرستان ساوه، پسر بچه‌ای ۲ ساله به علت سقوط در استخر باغی جان خود را از دست داد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه حدود ساعت ۱۵:۰۰ عصر روز گذشته گزارشی مبنی بر غرق شدگی کودک خردسالی در استخر یکی از باغات منزلی دریکی از شهرک‌های مسکونی این شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد جزئیات حادثه را این گون تشریح کرد.

با اعلام این خبر بلافاصله تیم‌های امدادی و مأموران انتظامی در محل وقوع حادثه حاضر شدند که طی بررسی صورت گرفته مشخص شد کودک پس از جدایی از والدین در استخر آب کنار خانه باغ سقوط کرده است.

بلافاصله او را از آب بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل می‌کنند که با وجود تلاش نیروهای امدادی، فرزندش به دلیل خفگی در بیمارستان جان می‌سپارد.

با تائید مرگ این پسر بچه از سوی نیروهای امدادی بیمارستان، پرونده این حادثه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی فرستاده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از مردم خواست تا همواره در مراقبت از فرزندان خردسال خود، تلاش بیشتر کرده و از بازی کردن آنان در اطراف استخرها و سدهای خاکی و دیگر مکان‌هایی که فاقد هرگونه حفاظ ایمنی و نجات غریق هستند، خود داری کنند تا هرگز شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع:رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید