نمایش جدید اسرائیلی ها؛ مانور بر فراز مدیترانه برای حمله به ایران!


نمایش جدید اسرائیلی ها؛ مانور بر فراز مدیترانه برای حمله به ایران!

چندی پس از آنکه نیویورک تایمز در گزارشی افشا کرد تانکرهای جدید که در طرح حمله اهمیت کلیدی دارند تا اواخر 2024 به اسرائیل نخواهند رسید، وبسایت خبری «ایلاف» مدعی شد مانورهای فوق جزو طرح حمله به ایران است.

نواندیش: چندی پس از آنکه نیویورک تایمز در گزارشی افشا کرد تانکرهای جدید که در طرح حمله اهمیت کلیدی دارند تا اواخر ۲۰۲۴ به اسرائیل نخواهند رسید، وبسایت خبری «ایلاف» مدعی شد مانورهای فوق جزو طرح حمله به ایران است.

به گزارش آریا سعادتمند از سرویس بین الملل نواندیش؛ رسانه صهیونیستی تایمز آف اسراییل نوشت: جت‌های جنگی اسرائیلی مانور عظیم شامل سوختگیری هوایی بر فراز مدیترانه بر فراز مدیترانه انجام دادند.

نمایش جدید اسرائیلی ها؛ مانور بر فراز مدیترانه برای حمله به ایران!

مانورهای هوایی روز پنجشنبه عظیم تر از معمول و شامل جتهای جنگی اف ۱۵، اف ۱۶، اف ۳۵، و نیز تانکرهای بوئینگ سوختگیر هوایی توصیف شدند. گفته می شود این مانورها از نمونه های عملیات هشدار و در راستای تهدیدات اسرائیل به اقدام نظامی برای توقف برنامه هسته ای تهران محسوب می شوند.

رژیم صهیونیستی طی ماه های اخیر به دلیل نگرانی از احیای برجام هر روز دست به اقدامات تحریک آمیز و نمایش های مضحک از این قبیل زده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟