فرماندار: تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی فراهان 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


فرماندار: تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی فراهان 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان فراهان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی این شهرستان به 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که امید است با تامین آن سرعت خدمات رسانی افزایش بیشتری یابد.

"حسین معمارنیا» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله دوم مجتمع تصفیه آب شرب شهر فرمهین از جمله طرح‌هایی است که حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی تاکید کرد: مجتمع اداری فرمانداری نیز اکنون یا پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی همراه است که بر اساس برآوردهای اولیه به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
فرماندار فراهان بیان داشت: ساختمان هواشناسی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن باید ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل فرمانداری، سازمان هواشناسی کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین اداره کل راه و شهرسازی تامین که پیش بینی می‌شود دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
معمارنیا ادامه داد: ساختمان اداری بهداشت و درمان فراهان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی، نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است و سالن ورزشی طبقاتی این شهرستان نیز تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای بهره برداری از این طرح نیز باید ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تزریق شود.
وی، ضمن تقدیر از مشارکت خیران در راستای ساخت و تکمیل طرح‌های عمرانی فراهان خاطر نشان کرد: یک مجموعه ورزشی در این شهرستان از سوی یک خیر در حال ساخت است که اکنون با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی همراه است.

شهرستان فراهان به مرکز شهر فرمهین بالغ بر ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۵ کیلومتری شمال اراک (مرکز استان مرکزی ) واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا