باید از قلعه فلک الافلاک محافظت شود


باید از قلعه فلک الافلاک محافظت شود

به گزارش «دنیای سفر» دکتر احمدرضا دالوند در خصوص فرونشست زمین قلعه فلک الافلاک خرم آباد اظهار کرد: برای حفظ، حراست، محافظت و مقاوم سازی این اثر تاریخی آنچه در توان داریم و از دستمان برمی آید بکار خواهیم برد. وی اضافه کرد: باید به هر نحو ممکن از این اثر مهم تاریخی لرستان، کشور و حتی جهان محافظت شود و اجازه ندهیم آسیب ببیند. سرپرست معاونت هماهنگی...

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری #لرستان گفت: باید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد محافظت شود و اجازه ندهیم آسیب ببیند.

به گزارش «دنیای سفر» دکتر احمدرضا دالوند در خصوص فرونشست زمین قلعه فلک الافلاک خرم آباد اظهار کرد: برای حفظ، حراست، محافظت و مقاوم سازی این اثر تاریخی آنچه در توان داریم و از دستمان برمی آید بکار خواهیم برد.

وی اضافه کرد: باید به هر نحو ممکن از این اثر مهم تاریخی لرستان، کشور و حتی جهان محافظت شود و اجازه ندهیم آسیب ببیند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در خصوص اینکه زمین قلعه فرونشست داشته یا نه چون هنوز بررسی انجام نشده نمی توان اظهارنظری داشته باشم.

دالوند عنوان کرد: این مساله نیازمند انجام و بررسی کار کارشناسی است و پس از بررسی و انجام کارهای فنی و تخصصی موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: این قلعه به عنوان اثر بسیار مهم تاریخی لرستان و خرم آباد هر ساله میزبان گردشگرانی از سراسر جهان است که باید صیانت و محافظت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول