مهاباد میزبان مسابقات لیگ برتر فوتسال آذربایجان‌غربی شد


مهاباد میزبان مسابقات لیگ برتر فوتسال آذربایجان‌غربی شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: میزبانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال بزرگسالان آذربایجان غربی به این شهرستان واگذار شد.

قرنی مصطفی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرعه کشی میزبانی دور برگشت مسابقات فوتسال لیگ برتر آذربایجان غربی به درخواست تیم‌های هیات فوتبال مهاباد، چوکل زاده پیرانشهر و آسوی موکریان بوکان برگزار شد و در نهایت تیم هیات فوتبال مهاباد میزبان این دوره از معرفی شد.

وی با بیان اینکه تیم هیات فوتبال مهاباد در دور نخست این رقابت ها با نام نوروز حضور داشت، ادامه داد: این تیم با کسب ۲ پیروزی و یک تساوی در صدر جدول مسابقات قرار گرفت و تیم های پیرانشهر و بوکان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: همچنین تیم کوی بهی میاندوآب که در رفت مسابقات حاضر بود از شرکت در دور برگشت انصراف داده و بازی های گروه با سه تیم انجام خواهد شد.

مصطفی‌پور بیان کرد: ۱۸ بهمن ماه سال جاری دوره برگشت مسابقات فوتسال لیگ برتر آذربایجان غربی در مهاباد غاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دور رفت مسابقات قهرمانی فوتسال آذربایجان غربی با حضور تیم های نوروز مهاباد، "چوکل زاده" پیرانشهر، "آسو" بوکان و "کوی بهی" میاندوآب به میزبانی بوکان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود