آزادی 40 زندانی از زندان تنکابن


آزادی 40 زندانی از زندان تنکابن

در بازدید رئیس کل دادگستری استان مازندران از زندان تنکابن، 40 نفر از زندانیان واجد شرایط آزاد شدند.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری در حاشیه بازدید از زندان تنکابن که جمعی از مسئولان قضایی و قضات غرب استان حضور داشتند اظهار کرد: همه هدف و مساعی ما کاهش جمعیت کیفری و استفاده از مجازات های جایگزین حبس است و یکی از برنامه های دادگستری استان بازدید مستمر از زندان های سراسر استان و دیدار چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی به مشکلات مددجویان است.

اکبری بر حضور مستمر همکاران قضایی استان و نظارت و بررسی وضعیت زندانیان تاکید کرد و گفت: در بازدیدهای هدفمند و مستمر از زندان‌ها، روحیه زندانیان تقویت و مشکلات آنان بررسی و رسیدگی و همچنین زمینه دسترسی زندانیان به مقامات و مسئولین قضایی که از حقوق مددجویان است فراهم می شود.

شایان ذکر است، در جریان این بازدید علاوه بر بررسی آخرین وضعیت قضایی کلیه زندانیان و آزادی ۴۰ تن از زندانیان واجد شرایط، زمینه بهره مندی ۱۳۵ نفر از زندانیان به مرخصی فراهم و کمک مومنانه به بیش از ۲۰۰ نفر اهدا گردید و برای ۱۰۰ نفر از خانواده های زندانیان لوازم التحریر تهیه شد. همچنین با کمک خیرین برای یک زندانی منزل مسکونی ساخته و برای دختر یکی از زندانیان جهیزه تهیه و تحویل خانواده آنان شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس