دادستان عمومی وانقلاب میناب: همکاری جایگاههای سوخت با قاچاقاچیان ممنوع است


دادستان عمومی وانقلاب میناب: همکاری جایگاههای سوخت با قاچاقاچیان ممنوع است

بندرعباس-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب میناب گفت: جایگاههای عرضه سوخت در صورت فعالیت و همکاری در قاچاق سوخت پلمپ و از تحویل سوخت به آنان جلوگیری خواهد شد.

ابراهیم طاهری روز دوشنبه درگفت وگوبا ایرنا اظهار داشت: در این راستا تمام خودروها و شناور های سبک و سنگین که در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند توقیف و به نفع دولت ضبط و مصادره خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از شبکه قاچاق سوخت از طریق فضای مجازی مدیریت می شود گفت: تمام گروههای فعال مجازی در حوزه قاچاق سوخت شناسایی و تشکیل پرونده شده و مدیران این گروه ها به اتهام سرکردگی گروه های مجرمانه قاچاق سوخت و اعضای آن به اتهام مشارکت در امر قاچاق سوخت سازمان یافته تحت تعقیب می باشند.
وی یادآور شد:تمام منازل مسکونی دارای مخزن و انباشت سوخت و فروشگاههای غیرمجاز فروش مشک و ادوات حمل سوخت قاچاق همکاری دارند مالکان آن به اتهام مشارکت در این موضوع تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.
دادستان میناب تصریح کرد: به تمام واحدهای صنفی اعم از تعمیرگاهها ، کارواش ها و لاستیک فروشی ها و ... که به خودروهای فعال در قاچاق سوخت و خودروهای بدون پلاک و یا پلاک مخدوش خدمات ارائه کنند اخطار صادر شده و در صورت تکرار پلمب خواهند شد.
طاهری تصریح کرد: ماده ۶ قانون به‌کارگیری سلاح به مامورین مجوز تیراندازی به سوی وسائل نقلیه حامل سوخت جهت متوقف کردن آن ها را داده است لذا به این اشخاص هشدار می دهیم جهت حفظ جان خود از این کار دست بردارند.

برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت در میناب می شود

دادستان عمومی و انقلاب میناب اظهار داشتت:به منظور حفظ سلامت و جان مردم ، امنیت جاده ها و جلوگیری از تاراج سرمایه های ملی با قاچاقچیان سوخت دراین شهرستان به صورت جدی و همه‌جانبه برخورد می شود.

طاهری یاد آور شد: در راستای تدابیر رییس کل دادگستری استان هرمزگان ، پدیده قاچاق سوخت نه تنها مشکل معیشت مردم را حل نمی کند بلکه باعث سوختن جان مردم و سرمایه های ملی کشور می شود.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی سرباندها و سرشبکه های قاچاق سوخت در این شهرستان شناسایی و پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی می باشد و این متهمین علاوه بر قاچاق سازمان یافته سوخت به اتهام پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی هم تحت تعقیب خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد