آخرین خبر از رتبه بندی معلمان/ رفع برخی ایرادات شورای نگهبان از لایحه رتبه بندی


بخشی از ایرادات شورای نگهبان که نیاز به بحث کارشناسی بیشتر داشت به کمیته آموزش و پرورش ارجاع شد که این کمیته در جلسه سایر ایردات را تعیین تکلیف می‌کند.

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان/ رفع برخی ایرادات شورای نگهبان از لایحه رتبه بندی

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا منادی سفیدان در تشریح کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، تصریح کرد: در این نشست که با حضور نمایندگان رسمی شورای نگهبان، سازمان امور استخدامی و اداری کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌‎های مجلس برگزار شد، رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان در خصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان در دستور کار قرار داشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط مجلس، قرار است نامه‌ای از جانب دولت ارائه شود و بار مالی مربوط به سال ۱۴۰۰ ناشی از اجرای لایحه رتبه بندی معلمان پذیرفته شود.

وی تصریح کرد: به همین جهت در نشست امروز، کمیسیون به بند‌ها و ایرادات مربوط به بار مالی ورود نکرد و سایر ایرادات برطرف شد و فقط بررسی ۲ مورد به کمیته آموزش و پرورش ارجاع شد.

منادی تأکید کرد: جلسه کمیته آموزش و پرورش نیز فردا برای رفع این ایرادات و ابهامات با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه بار مالی ناشی از اجرای رتبه بندی در سالیان آینده در قوانین بودجه دیده می‌‍ شود، پیگیر ارسال هرچه سریع‌‎تر نامه از جانب دولت برای تقبل بار مالی ناشی از اجرای لایحه در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود./پانا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته