اجرای طرح ایده‌پردازی مردمی برای برگزاری مراسم و مناسبت‌ها در خراسان‌جنوبی


 اجرای طرح ایده‌پردازی مردمی برای برگزاری مراسم و مناسبت‌ها در خراسان‌جنوبی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح دریافت ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات مردمی در خصوص برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی و مذهبی به صورت اینترنتی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام احمد ملایی، امروز دوشنبه ۴ بهمن ماه اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی به صورت مردمی و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم و مناسبت ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نظر دارد، به منظور برقراری رابطه دوسویه و تعامل سازنده با مردم ایران اسلامی و دریافت ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات آنها در امر خطیر بزرگداشت مراسم و مناسبت های انقلابی و مذهبی، طرح جمع آوری ایده های مردمی به صورت اینترنتی را اجرایی کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به همین منظور و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین شناخت ایده های خلاقانه و طرح های نوآورانه در خصوص مراسم و مناسبت ها (همچون یوم الله ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، روز قدس، اعیاد شعبانیه و ...) اقدام به جمع آوری ایده‌های نو و پیشنهادهای کاربردی درباره بخش های مختلف مراسم و مناسبت‌ها در قالب یک فراخوان عمومی کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین این شورا قصد دارد جهت مشارکت هر چه بیشتر هموطنان انقلابی و مردم شریف ایران، سامانه ایده پردازی مراسم و مناسبت‌ها را راه اندازی کرده و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در دسترس عموم مردم قرار دهد؛ بنابراین با توجه به لزوم سنجش شرایط لازم برای اجرای این طرح از مردم دعوت می‌شود در طرح آزمایشی که فرم مربوط به آن، از طریق لینکی قابل دسترسی است، مشارکت کنند.

ملایی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با اشتراک گذاری این لینک، ما را در دستیابی به نتایج بهتر یاری کنند؛ بدیهی است ایده‌ها و نظرات ارزشمند شما می‌تواند زمینه ساز برنامه ریزی‌های مؤثر برای این نهاد مردمی باشد؛ از ایده‌های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در طرح ایده‌پردازی مراسم و مناسبت‌های ملی، به لینک https://survey.porsline.ir/s/Yx۹fiaAt مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر