مرکز نیکوکاری رسانه یاران؛ گامی موفق در راستای رسالت اجتماعی رسانه‌ها


مرکز نیکوکاری رسانه یاران؛ گامی موفق در راستای رسالت اجتماعی رسانه‌ها

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری رسانه یاران، گامی موفق در راستای تحقق رسالت اجتماعی رسانه‌هاست، گفت: شعب مرکز نیکوکاری رسانه یاران در شهرستان‌های خراسان جنوبی فعال شود تا از پتانسیل خبرنگاران این شهرستان ها در رفع مشکلات نیازمندان نیز استفاده شود.

محمود مقامی، امروز دوشنبه ۴ بهمن در جلسه دیدار مدیر عامل و اعضای مرکز نیکوکاری رسانه یاران استان خاطرنشان کرد: مدت ها بود جای خالی چنین مجموعه ای احساس می شد که خوشبختانه این مرکز شکل گرفت و نتایج آن را می‌بینیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: گاه در گذشته به درج گزارشات آسیب های اجتماعی در رسانه‌ها بسنده می‌شد، اما اکنون در راستای همین رسالت تعریف شده، مسایل تا باز شدن گره دنبال می‌شود.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای خوب و مؤثر شهرستان‌های استان، تصریح کرد: اگر برای مرکز نیکوکاری رسانه یاران مقدور است، شعب خود را در شهرستان های طبس، نهبندان، قاین و فردوس فعال کند تا از این پتانسیل در رفع مشکلات مناطق هم استفاده شود.

مقامی اظهار کرد: راه اندازی این شعب می‌تواند به شکل گیری یک سازمان اجتماعی رسانه‌ای بینجامد که رسالت خبرنگاران را پیرامون مسایل اجتماعی دنبال می‌کند؛ ارائه گزارش‌های مستمر دوره‌ای از اقدامات مرکز به اطلاع رسانی درخصوص جایگاه، اهداف و برنامه های این حوزه کمک می‌کند؛ ارائه موارد به صورت مصداقی و البته با دقت در ملاحظات ، نتیجه مؤثرتری خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی ضمن اعلام آمادگی استانداری برای همراهی، پیشنهاد داد: مرکز رسانه یاران با استفاده از فرصت ایام میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع)، نسبت به برگزاری جلسه تجلیل از خیرین ۱۴۰۰ اقدام کند.

مقامی گفت: در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد مرکز به صورت آماری و نموداری می‌توانید موجبات دلگرمی خیرین را ایجاد کنید.

وی ضمن تشکر از اقدام مرکز رسانه یاران در استفاده از فرصت حضور دکتر عسکری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و ارائه مسایل استان در قالب مکاتبه، ادامه داد: مرکز رسانه یاران باید بولتن‌ها و جزوه‌های اطلاع رسانی ویژه‌ای تهیه کند و با به روز رسانی آنها، این آمادگی را داشته باشد که در زمان حضور مدیران کشوری این بولتن را ارائه کند؛ ارائه این بولتن، ضمن اعلام گزارش عملکرد حوزه به مساعدت آن دستگاه نیز کمک خواهد کرد.

مشاور استاندار با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم اظهار کرد: بر اساس این رویکرد، مدیران باید رسالت اجتماعی حوزه کاری خود را نسبت به محرومین تعریف کنند و بهترین مجموعه که می‌تواند به تحقق این برنامه در دستگاه ها کمک کند، مرکز نیکوکاری رسانه یاران است.

مقامی از حوزه وظایف و اختیارات روابط عمومی استانداری گفت و یادآور شد: با توجه به تأکید ویژه استاندار و نگاه روابط عمومی، مدیران باید پاسخگوی مطالبات رسانه‌ها و مردم باشند، لذا هر نوع کوتاهی در این زمینه قابلاغماض نیست.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در این زمینه نقش بسزایی دارند و مجموعه‌ای که در انعکاس خدمات و پاسخگویی به مردم کوتاهی کند، ظلم کرده است.

به گفته وی؛ با عنایت به اینکه در حال احیای شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها هستیم، از ظرفیت رسانه‌ها و خبرنگاران نیز در این مجموعه استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403