اعلام برنامه‌های هفته زن در هرمزگان


اعلام برنامه‌های هفته زن در هرمزگان

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان برنامه‌های هفته زن در استان را اعلام کرد.

نرگس منتظری تختی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان، در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته زن، اظهار کرد: در پی سفر معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده به هرمزگان، بسیاری از مشکلات احصا شده در حوزه بانوان به ایشان گزارش داده شد و امیدواریم این سفر منشأ خیر و برکات و اتفاقات خوبی برای بانوان استان باشد.

وی افزود: ایجاد فضاهای تفریحی ویژه بانوان در سواحل و همچنین تسهیل گری برای بانوان کارآفرین و مشغول به مشاغل خرد خانگی از جمله درخواست‌های مهم ما از معاون رئیس‌جمهور بود و بنا شد از بودجه‌ها و اعتبارات دولتی این موارد را پوشش دهند. حمایت از بانوان کارآفرین منوط به این خواهد بود که بتوانند حداقل یک نفر را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهند و شغلی پایدار ایجاد کنند.

اعلام برنامه‌های هفته زن در هرمزگان

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان بیان کرد: در هفته زن برنامه‌هایی ویژه بانوان تدوین و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری کارگاه «حس خوب ریحانه» در بوستان‌های استان به همراه ارائه میزهای مشاوره و انجام ورزش‌های مفرح همگانی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری مراسم و کارگاه‌هایی با محوریت کانون پرورش فکری کودکان استان برای حضور مادران و فرزندان در کنار یکدیگر، سرکشی به خانواده‌های شهدا، راه‌اندازی ورزش‌های همگانی در محلات، برگزاری مراسم تجلیل از مادران و همسران شهید تحت عنوان «اسوه‌های صبر و استقامت» با محوریت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی، بازدید از بند نسوان زندان‌های هرمزگان، سرکشی از کارگاه‌های فعال کارآفرینی و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان از دیگر برنامه‌های هفته زن در هرمزگان است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان اضافه کرد: تجلیل از بانوان کارمند و یا همسران کارمندان مرد دارای بیش از ۴ فرزند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص ترویج فرزندآوری و مسئله جمعیت از دیگر برنامه‌هایی است که به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است. پویش «مهر مادری» نیز با همکاری ستاد دیه استان برای آزادی حداقل دو تن از بانوان با جرائم غیرعمد در زندان‌های استان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های هفته زن در هرمزگان

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...