تا 24 ساعت آینده اتصال خط لوله میعانات گازی در بندرعباس برقرار می شود


تا 24 ساعت آینده اتصال خط لوله میعانات گازی در بندرعباس برقرار می شود

رئیس کل دادگستری هرمزگان از محل حادثه شکستگی خط لوله میعانات گازی در رودخانه کُل بندرعباس بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی صبح امروز (چهارم بهمن ماه) در خصوص این بازدید، اظهار کرد: تلاش ویژه‌ای در جریان است تا خط لوله انتقال میعانات نفتی وصل شود و خللی در تولید ایجاد نشود.

وی بیان کرد: در جریان بازدید از محل حادثه و با توجه به گزارش کارشناسان و مسئولان حاضر در محل، برآورد این است که تا ۲۴ ساعت آینده اتصال برقرار شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ما بر اساس وظیفه قانونی از باب حقوق عامه و احتمال قصور در این زمینه، موضوع را از لحاظ قضایی پیگیری می کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: بررسی‌ها به منظور تعیین میزان خسارات وارده و مقصرین احتمالی ادامه دارد و نتیجه این پرونده پس از اعلام نظریه کارشناسی به اطلاع عموم خواهد رسید.

همچنینی محمدعلی دادور مدیر عامل شرکت ستاره نفت خلیج فارس نیز در جریان این بازدید ضمن تشکر از حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در محل حادثه بیان داشت: خوشبختانه خللی در تولید نفت ستاره خلیج فارس وارد نشده است و در حال انجام اقدامات نهایی هستیم.

وی همچنین گزارشی از اقدامات فنی به منظور رفع مشکل به وجود آمده در جریان انتقال این خط لوله میعانات گازی ارائه نمود.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰، به دنبال وقوع سیل و ایجاد شکستگی در خط لوله میعانات گازی در بستر رودخانه کُل در حوالی روستای گچین، علاوه بر انتشار بوی شدید گاز در مناطق وسیعی از غرب بندرعباس، بندرخمیر و جزیره قشم، بر اثر انتقال حجمی از میعانات نفتی به همراه گل و لای ناشی از سیلاب به دریا، در آب‌های شمال جزیره قشم آلودگی‌های نفتی ایجاد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات