کمک 300 میلیون ریالی به دانش آموزان مستعد کم برخوردار هرمزگان


کمک 300 میلیون ریالی به دانش آموزان مستعد کم برخوردار هرمزگان

مدیرعامل بنیاد رویش از برگزاری رویداد «چاشت» با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای حمایت از دانش‌آموزان مستعد کم برخوردار استان با همکاری کارکنان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و جمع‌آوری بیش از 300 میلیون ریال کمک نقدی خبر داد.

عبدالرضا نادری‌پور، در حاشیه رویداد چاشت که در راستای کمک به تحصیل دانش‌آموزان مستعد تحت پوشش این بنیاد با همکاری کارکنان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد در راستای ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه در سازمان‌ها و ادارات بزرگ با کمک کارکنان آن اداره برگزار می‌شود.

وی افزود: میزهای صبحانه با مشارکت کارکنان ادارات تدارک دیده می‌شود و در کنار فراهم شدن صبحی خاطره‌انگیز، مبلغی جهت جلب مشارکت‌های مردمی برای حمایت از دانش‌آموزان مستعد کم برخوردار استان و همچنین ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه جمع‌آوری می‌شود. این رویداد امروز به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان و با همکاری کارکنان این نهاد برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان نیز بیان کرد: کارکنان آبفا هرساله به بهانه‌های مختلف یاری‌گر نیازمندان در قالب برنامه‌های مختلف بوده‌اند که یکی از این برنامه‌ها برپایی سفره‌های خیریه بوده است.

امین قصمی تصریح کرد: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم طبق سنت همیشگی برگزار نشد اما با کمک همکارانم مبلغی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان جمع‌آوری کردیم. امسال با توجه به بهبود شرایط کرونایی برنامه سفره خیریه خود را در قالب رویداد چاشت با همکاری بنیاد رویش برگزار کردیم.

وی در پایان یادآور شد: در این رویداد مبلغی بالغ‌بر ۳۰ میلیون ریال برای حمایت از دانش‌آموزان مستعد کم برخوردار استان جمع‌آوری و به حساب بنیاد رویش واریز شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!