عدالت در توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان رعایت شود


عدالت در توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان رعایت شود

امام جمعه خرم‌دره گفت: عدالت در توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان رعایت شود.

حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور پیش از ظهر امروز (۴ بهمن‌ماه) در جلسه تجلیل از هیئت عاملان مراکز نیکوکاری شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نهادهای سالم و دقیق در حوزه محرومیت‌زدایی در کشور است، اظهار کرد: خدمات این نهاد قابل مقایسه با هیچ یک از نهادها، مراکز و موسسات خیریه نیست و این نهاد یک نهاد مادر و بنیادین است که با هوش اجتماعی امام راحل، راه‌اندازی و یادگار بسیار بزرگی برای محرومان در کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما شبهه‌زدایی از پیکره کمیته امداد امام خمینی (ره) است، افزود: وظیفه همه ما این است که با بصیرت، خدمات این نهاد انقلابی را که منتصب به نظام است، در بین مردم تبیین کرده و توطئه معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنیم.

این مسئول با یادآوری اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نهادهای سالم و دقیق در کشور است، اضافه کرد: خدمات این نهاد مقدس در حوزه محرومیت‌زدایی بسیار فراوان بوده و این نهاد به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل و بال عاطفی نظام در حوزه خدمت‌رسانی به محرومان است.

زاهدی‌پور به دشمنی مخالفان انقلاب اسلامی با نهادهای انقلابی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج و سپاه اشاره کرد و متذکر شد: دشمنان نظام و انقلاب با انواع حیله‌ها و نیرنگ‌ها سعی در ایجاد شبهه در عملکرد و فعالیت‌ نهادهای انقلابی در بین اذهان عمومی دارند که باید با بصیرت و هوشمندی، اثرات این نقشه‌های پلید دشمن را خنثی کنیم.

امام جمعه خرم‌دره به استفاده از پنل موسسات خیریه و سامانه‌های جامع در ارائه خدمات به نیازمندان برای عدالت در توزیع و دریافت کمک از خیران و نیکوکاران اشاره کرد و گفت: با ملزم کردن موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری به استفاده از این سامانه‌ها، ضمن حفظ عدالت در توزیع خدمات بین نیازمندان واقعی، کمک‌های دریافتی خیران نیز هدفمند و بهینه مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت به فرزندان ایتام و محرومان به قدری مهم و ارزشمند است که انبیای الهی انجام این امر مهم را به کسی واگذار نمی‌کردند، یادآور شد: خدمت در این نهاد مقدس توفیق الهی و به صورت اعتقادی و دلی است و در این صورت است که شیرینی خدمت به بهترین بندگان خدا را می‌توانیم احساس کرده و در زندگی‌مان نیز لمس کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عاشقانه واقعی طناز طباطبایی برای یک فوتبالیست ! / زیباترین خانم بازیگر عاشق کیست ؟!