بسیج امکانات سپاه برای برف‌روبی راه‌های روستایی زنجان


بسیج امکانات سپاه برای برف‌روبی راه‌های روستایی زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از بسیج امکانات و تجهیزات سپاه برای برف‌روبی راه‌های روستایی زنجان خبر داد.

سردار جهانبخش کرمی صبح امروز (۴ بهمن‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک شدید طی روزهای اخیر در استان، امکانات و تجهیزات مهندسی تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی (عج) استان برای برف‌روبی شهر زنجان و بازگشایی راه‌های روستایی استان بسیج شد.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد برف در شهر زنجان، از روزهای نخست، امکانات و تجهیزات مهندسی رزمی تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی (عج) را برای تسریع در روند برف‌روبی و کمک به مجموعه شهرداری زنجان پای کار آوردیم و همچنان این روند ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید آمادگی لازم برای حوادث پیش‌بینی نشده طبیعی و غیرطبیعی داشته باشند، ادامه داد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در طول سال‌های گذشته برنامه‌های خوبی در این راستا داشته و در طول سال رزمایش‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

کرمی تصریح کرد: نیروهای تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج)، گردان‌های بسیج و بسیجیان نواحی مقاومت، آموزش‌های متعددی در راستای مواجهه با بلایای طبیعی و غیرطبیعی اعم از سیل، زلزله، طوفان، برف و کولاک را در رزمایش‌ها می‌بینند. به دنبال بسته شدن راه مواصلاتی تعدادی از روستاهای استان، بازگشایی راه‌های روستایی در حوزه استحفاظی شهرستان‌های زنجان و نیز توسط ماشین‌آلات سنگین مهندسی رزمی تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی (عج) در حال انجام است و علاوه‌ بر این شهرستان‌ها با راهداری استان نیز همکاری لازم انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: ماشین‌آلات و تجهیزات تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) در دو بخش بازگشایی جاده‌های روستایی به خصوص روستاهای ارمغانخانه، قره‌پشتلو و روستاهای توابع و بخش دیگر در سطح شهرستان زنجان در حال خدمت‌رسانی هستند.

کرمی با بیان اینکه بسیج و سپاه طی چند روز گذشته با روحیه جهادی در حال خدمات‌رسانی و کمک به مردم گرفتار در کولاک و برف هستند، تاکید کرد: در طول روزهای گذشته، نیروهای بسیجی در جاده‌های طارم و بادامستان به چندین خودروی گرفتار در کولاک خدمات‌رسانی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: سپاه تا زمان بازگشایی کامل جاده‌ها و معابر سطح استان آمادگی کامل را دارد و ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات مجهز سپاه برای تسریع در امر برف‌روبی استفاده شده است. این دو نهاد انقلابی در شرایط سخت و بحرانی بر خود وظیفه می‌داند تا در کنار این ولی‌نعمتان انقلاب بوده و خدمات‌رسانی کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت