توزیع 50 کیلوگرم گوشت قربانی نذری در بین نیازمندان کانون شهدا بهشهر


توزیع 50 کیلوگرم گوشت قربانی نذری در بین نیازمندان کانون شهدا بهشهر

قلندری گفت: به همت کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر، 50 کیلوگرم گوشت قربانی نذری در بین نیازمندان محله توزیع شد.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون های مساجد در محلات همچون سایر فعالان حوزه مسجد برای رفع مشکلات معیشتی محرومین به ویژه آسیب دیدگان کرونا همچنان در حال خدمت رسانی هستند و خدمت به نیازمندان تا رفع نیاز انجام می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: توزیع بسته های مومنانه شامل گوشت قربانی یکی از شایسته ترین کارهای خیران است که در ایام محدودیت های کرونایی با هدف رونق سفره نیازمندان انجام می شود و تلاش داریم تا با رفع نیاز نیازمندان برای توانمندسازی تلاش شود.

وی خاطر نشان کرد: کمک های مومنانه در قالب توزیع گوشت قربانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به همت کانون مساجد و خیران اجرایی شد.

قلندری گفت: به همت کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر، 50 کیلوگرم گوشت قربانی نذری در بین نیازمندان محله توزیع شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: به همت و تلاش اعضای کانون مسجد و با همکاری ائمه جماعت و هیات امنا مساجد افراد نیازمند مسجدی از قبیل (افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و بانوان بی سر پرست و ایتام و خانواده های محترم زندانی ) شناسایی و کمک ها در بین این افراد توزیع می شود.

وی یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مازندران، معیشت افراد به خاطر افتاده و نیازمند کمکهای خیر خواهانه افراد خیر هستند و کمک های کم ما هم می تواند برخی از مشکلات را برطرف کند.

به گزارش شبستان، به همت موسسه حضرت خدیجه(س) اول هر ماه طرح توزیع گوشت نذری در استان های مختلف کشور اجرایی می شود و علاقه مندان به مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه(س) قم مراجعه کنند.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز