آذربایجان‌غربی هیچ مشکلی در تولید گوشت مرغ ندارد


آذربایجان‌غربی هیچ مشکلی در تولید گوشت مرغ ندارد

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: جوجه ریزی به مقدار کافی در استان انجام شده و در تولید گوشت مرغ طی ماه‌های آتی هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

اکبر کرامتی روز دوشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اظهار داشت: هیچ مشکلی در عرضه گوشت مرغ در بازار نداریم و نخواهیم داشت.

وی افزود: در راستای تنظیم اقلام پروتئینی نیز نزدیک به یک هزار و ۸۸۵ تن گوشت منجمد مرغ و ۱۰۰تن گوشت قرمز با قیمت دولتی در بازار توزیع شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه تا کنون بیش از یک هزار و ۸۷۳ مورد " دامدار کارت" جهت دریافت خدمات و نهاده های دامی معرفی شده، گفت: ۸۰۰ مورد "دامدار کارت" صادرشده و مابقی نیز در حال صدور است.

وی با اشاره به تشکیل ۱۳۵ جلسه کاری برای اجرای برنامه های قرارگاه امنیت غذایی استان، اظهار داشت: ۷۶ اکیب رصد و پایش توزیع اقلام در بازار، بیش از پنج هزار و ۷۴ مورد بازرسی از بازار به صورت شبانه روزی انجام داشته‌اند که در این راستا نیز ۲۴۰ پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، اوایل سال جاری آذربایجان‌غربی از آن دسته از استان‌هایی بود که با وجود تولید گوشت مرغ، با مشکلات متفاوتی در توزیع گوشت و ایجاد صف‌های طولانی رو به رو بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان