امکان ثبت نام مسکن ملی برای تمام شهرهای ایلام فراهم شد


امکان ثبت نام مسکن ملی برای تمام شهرهای ایلام فراهم شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از فراهم شدن امکان ثبت نام مسکن ملی در سطح تمامی شهرهای این استان خبر داد.

عبدالله بهادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به اطلاع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان می رساند، تا تاریخ بیستم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته وی، ثبت نام برای شهر ایلام ( مرکز استان) نیز در این مرحله امکان پذیر است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: تاکنون ۲۱ هزار مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی به ثبت رسیده که از این تعداد سه هزار و ۸۸۶ مورد حائز شرایط اولیه و سه هزار و ۶۸ مورد نیز تأیید نهایی شده است.

بهادری اضافه کرد: تاکنون ۱۵۳ هزار و ۸۸۲ مترمربع ( بیش از ۱۵ هکتار) زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی در استان واگذار شده است.

وی یادآور شد: همچنین مراحل احداث یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی توسط کارگزاری ها طبق تفاهمنامه های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام میزان سهمیه مسکن مورد نیاز شهر های استان و وضعیت زمین موجود مورد نیاز در طی ۲ سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق قانون جهش تولید مسکن را ۱۴ هزار و ۶۲ واحد عنوان کرد و گفت: برای احداث این میزان واحد مسکونی تاکنون ۵۰ هزار و ۸۷۹ متر مربع زمین در نظر گرفته شده است که قابلیت احداث ۲ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی را دارد.

بهادری تاکید کرد: برای تأمین زمین مابقی واحدهای در نظر گرفته شده یک‌میلیون و ۵۶۴ هزار متر مربع از طریق الحاق به محدوده شهرهای استان در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر اساس این سیاست، احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال در برنامه دولت قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست