اختصاص 440 میلیارد تومان اعتبار در طرح اشتغال


اختصاص 440 میلیارد تومان اعتبار در طرح اشتغال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران گفت: امسال در طرح اشتغال 440 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که برای آن پرونده تشکیل و متقاضیان به بانک معرفی شدند.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه در آیین جشن گلریزان کمک به نیازمندان شهرستان چالوس که در تالار هتل پارسیان خزر برگزار شد، با اشاره به تحت پوشش بودن ۸۰ هزار خانوار در کمیته امداد امام خمینی مازندران، اظهار کرد: ۱۲ هزار دانش آموز و ۱۶۰۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد استان بهره می برند.

عالیشاه به ۳ هزار یتیم تحت پوشش اشاره کرد و درباره دیگر مددجویان تحت پوشش گفت: ۱۰ هزار نفر در طرح محسنین هزینه های درمانی و بهداشتی دریافت می کنند و ۳۸۰۰ بیمار لاعلاج نیز تحت پوشش قرار دارند. همچنین ۱۸۰۰ بیمار، نیازمند استفاده از پوشینه بهداشتی نیز تحت پوشش کمیته هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ واحد مسکن محرومین در دست احداث است، تصریح کرد: از آنجایی که سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است حدود ۸ هزار فرصت شغلی برای خانواده ها بوجود آمد که از این تعداد ۳۰ درصد غیرمددجو و ۷۰ درصد مددجو هستند.

حجت الاسلام عالیشاه ادامه داد: امسال در طرح اشتغال ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که برای همه آن ها پرونده تشکیل و به بانک معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت کمک خیرین، امسال ۱۲۳۰ دستگاه کولر، ۱۵۰۰ دستگاه بخاری گازی، ۱۴۰۰ دستگاه آبگرمکن و هزار دستگاه یخچال خریداری و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰۰ سری جهیزیه در انبار کمیته امداد وجود دارد، یادآور شد: این کالاها بر طبق ثبت نام‌هایی که شده است به نوبت به نوعروسان اهدا خواهد شد.

عالیشاه از به روز رسانی ۸۰ هزار خانوار تحت پوشش در سامانه هوشمند در سال جاری خبر داد و گفت: امسال خیرین نیکوکار ۱۰ هزار متر زمین برای ساخت مسکن مددجویان اهدا کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد