مشکل تامین برق شهرک‌های صنعتی حکیمیه و شال مرتفع می‌شود


مشکل تامین برق شهرک‌های صنعتی حکیمیه و شال مرتفع می‌شود

قزوین-ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با عقد تفاهم نامه بین این شرکت و شرکت برق منطقه‌ای زنجان به منظور احداث پست برق سیار 63 کیلوولت با ظرفیت 25 مگاوات تا پایان سال جاری مشکل تامین برق برای سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی حکیمیه و شال مرتفع می‌شود.

به گزارش ایرنا، رضا صفاری روز دوشنبه در حاشیه نشست با علی خلجی مدیر عامل برق منطقه زنجان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و حمایت از سرمایه گذاران مستقر در شهرک های صنعتی حکیمیه و شال و تامین برق متقاضیان سرمایه گذاری جدید در این شهرک و با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های دستگاه های ذیربط به ویژه مدیریت برق منطقه ای زنجان پروژه احداث پست برق سیار۶۳ کیلو ولت با ظرفیت ۲۵ مگاوات تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی همچنین گفت: میزان سرمایه گذاری برای اجرای این پروژه زیرساختی و زیربنایی ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین افزود: با احداث این پست سرمایه گذاران جدید که در فازهای بعدی شهرک مستقر می شوند کمبود برق نخواهیم داشت.

صفاری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی حیکیمه منعقد شده که بالغ بر ۱۵ درصد کل جذب سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی تابعه استان را شامل می شود.

علی خلجی مدیر عامل برق منطقه ای زنجان همچنین از احداث پست برق افزایش ظرفیت تامین برق واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرکهای صنعتی کاسپین۲( آبیک )، آراسنج، حیدریه و لیا در سال آینده خبر داد.

در حال حاضر ۸۶ قراراد با متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرکهای صنعتی شال و حکیمیه منعقد شده که از این تعداد ۵۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۰ نفر پروانه بهره برداری اخذ کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه