امام‌جمعه یزد: خانواده شهدا جوانان را به انقلاب‌اسلامی علاقه‌مند کنند


امام‌جمعه یزد: خانواده شهدا جوانان را به انقلاب‌اسلامی علاقه‌مند کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: تلاش اصلی خانواده شهدا، علاقه‌مند کردن جوانان به سمت دین و انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دفتر امام‌جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه معارف و خواهران شهدای استان با اشاره به شهدایی که در راه حق از جان خود گذشتند و هستی خود را در راه خدا هدیه دادند افزود: شهدا راه خود را پیدا کردند و به نقطه حقیقت واصل شدند و در این مسیر مظاهر دنیایی برای آنها معنا و مفهومی نداشت.

وی با تاکید بر اینکه حرکت در این مسیر کار بسیار دشواری است و زحمات بسیاری دارد اظهار کرد: اگر در همه امور هدف، رضایت خدا و رسیدن به قرب الهی و محبت الهی باشد مسیر آسان می‌شود.

امام‌جمعه یزد از خواهران شهدا به عنوان پیام آوران نظام و انقلاب و اسلام یاد کرد و گفت: در شرایطی که جامعه ما تحت تاثیر فضای مجازی و هجمه های دشمن قرار گرفته و دشمن بنیان خانواده را هدف قرار داده خواهران و خانواده‌های شهدا همانند دیگر دغدغه مندان، باید اعمال و رفتارشان به گونه‌ای باشد که جوانان را جذب نظام کنند.

ناصری، عملکرد خانواده های شهدا را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: رفتار و گفتار افراد مومن و انقلابی می‌تواند بسیار سازنده و اثرگذار باشد و تبلیغ در عمل همواره تاثیرگذارتر از تبلیغ کلامی بوده است.

وی ادامه داد: اگر در این دنیا بتوانیم این آراستگی را پیدا کنیم دست بسیاری از افراد را می توانیم بگیریم تا اینها پرچمدار اسلام باشند و مدارس معارف اسلامی در این زمینه خوب پیش رفته و انسانهایی دلسوز، باسواد، متدین و آراسته به خلق اسلامی تربیت شده اند و امیدواریم در آینده بتوانند چراغ روشنی در جامعه اسلامی باشند.

ناصری تاکید کرد: همه ما باید به خانواده‌های شهدا عشق بورزیم و در مسیر شهدا گام برداریم و به سهم خود تلاش کنیم تا به مقام کمال انسانی برسیم و دراین راه بتوانیم بندگان خدا را همراه خود کنیم.

استان یزد ۲۷۰ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو