نیکوکار گنبدی 37 زندانی بدهکار گلستان و خراسان رضوی را آزاد کرد


نیکوکار گنبدی 37 زندانی بدهکار گلستان و خراسان رضوی را آزاد کرد

گنبدکاووس- ایرنا - محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس به‌ مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام مادر، زمینه آزادی 37 زندانی بدهکار و جرائم غیرعمد استان‌های گلستان و خراسان رضوی را با جلب رضایت شاکیان فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نیکوکار گنبدی که ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس را نیز برعهده دارد، روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد زندانی آزاد شده ۱۵ نفر شامل ۶ زن و ۹ مرد از استان خراسان رضوی و ۲۲ نفر مرد از استان گلستان بودند.

وی افزود: علاوه بر آزادی زندانیان، ۵۰ بسته سبد کالا بین خانواده زندانیان و ۳۵ کارت هدیه نیز بین مددجویان اداره زندان گنبدکاووس توزیع شد.

شهرکی که حاضر به اعلام مبلغ پرداختی برای فراهم کردن آزادی زندانیان نیست، از سال ۸۲ تاکنون و به مناسبت‌های مختلف از جمله اعیاد ملی و مذهبی، ماه مبارک رمضان، هفته قوه قضاییه، هفته وحدت و ولادت ائمه اطهار (ع)، زمینه آزادی ۶ هزار و ۷۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد از زندان‌های گلستان و برخی استان‌های کشور و نیز رهایی ۲۸ محکوم به اعدام از چوبه دار را فراهم کرده است.

نیکوکار گنبدی 37 زندانی بدهکار گلستان و خراسان رضوی را آزاد کرد

توزیع ۱۱۰ هزار سبد کالایی از شروع شیوع کرونا تاکنون بین نیازمندان و آسیب دیدگان این ویروس، کمک به خرید تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی، ارسال کمک‌ خیرخواهانه برای حادثه دیدگان سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور، احداث خانه بهداشت و مدرسه سازی، راه‌اندازی بانک امانات پزشکی در ۳۱ استان، تهیه سالانه هزاران بسته نوشت افزار و توزیع آن بین دانش آموزان مناطق محروم در آستانه بازگشایی مدارس از دیگر اقدامات خیرخواهانه محمد شهرکی نیکوکار گنبدی و رییس مجمع خیرین استان گلستان است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس