یک بانوی اهل نی‌ریز فارس برگزیده جایزه ادبی ریحانه شد


یک بانوی اهل نی‌ریز فارس برگزیده جایزه ادبی ریحانه شد

شیراز- ایرنا- پنجمین جایزه ادبی ریحانه به میزبانی شهرستان مُهر استان فارس برگزیدگان خود را انتخاب کرد و آرزو حقیقی از نی‌ریز استان فارس به عنوان برگزیده این دوره معرفی و تقدیر شد.

روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه دوشنبه در مطلب ارسالی به ایرنا اعلام کرد:مراسم اختتامیه پنجمین جایزه ادبی ریحانه که در سالن حضرت خدیجه کبری(س) مرکز اسلامی فاطمیه مهر برگزار شد از بین ۱۱۸ اثر رسیده به دبیرخانه جایزه، برگزیدگان خود را انتخاب کرد.

به انتخاب هیات داوران آثار آرزو حقیقی از نی ریز استان فارس، خدابخش صفادل از نیشابور استان خراسان رضوی و رضا نیکوکار از رشت استان گیلان به عنوان برگزیده این دوره از جایزه ادبی ریحانه معرفی شدند.

این مراسم شامگاه یکشنبه به صورت آنلاین از شبکه های مجازی پخش شد.

پنجمین همایش ملی ریحانه النبی با سه محور " جایزه ادبی ریحانه "، "دومین همایش ملی نهج البلاغه در آرا و اندیشه های اسلام شناسان" و "جشن های مردمی کوثر " از پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ آغاز شد و متقاضیان فرصت داشتند آثار ارسالی خود را در دو بخش اشعار نو در قالب های (نیمایی ، سپید) و اشعار کلاسیک در قالب های (غزل ، مثنوی ،قصیده و رباعی) با موضوع سیره و زندگی حضرت زهرا (س) حداکثر تا تاریخ ۱۶ دی ماه۱۴۰۰ ارسال کنند.

شهرستان مهر در جنوب استان فارس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟