مازندران با بزرگداشت حماسه 6بهمن آمل به استقبال دهه فجر می‌رود


مازندران با بزرگداشت حماسه 6بهمن آمل به استقبال دهه فجر می‌رود

ساری - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت که مردم این استان با بزرگداشت حماسه 6 بهمن آمل، به استقبال ویژه برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌روند.

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در هفته استقبال از دهه مبارک فجر که از پنجم بهمن آغاز می‌شود و تا یازدهم همین ماه نیز ادامه دارد، سه عنوان برنامه تدارک دیده شده است، افزود: علاوه بر برپایی همایش بزرگداشت حماسه ششم بهمن مردم آمل، مردم مازندران با فضاسازی و تبلغیات محیطی و همچنین برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۰۰ شهید روحانی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان که در یازدهم بهمن ماه برگزار می شود، به استقبال جشن ویژه برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌روند.

انقلاب اسلامی در حیات خود صفحات درخشان و حماسه های بسیاری را جای داده است که در این میان حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل نه تنها نقطه عطفی در مبارزات انقلابی محسوب می شود، بلکه برخی آن را انقلابی دوباره در دل آرمانهای انقلاب اسلامی می دانند.

در اولین ساعات بامداد ششم بهمن سال ۶۰ گروه صد نفره گروهک که در چهار گروه تقسیم شده بودند در چند نقطه از شهر مستقر می شوند و مراکز سپاه و بسیج و سایر مراکز دولتی را غافلگیر و مورد حمله خود قرار می دهند که با عکس العمل سریع و جانفشانی سپاه ، بسیج و مردم مواجه می شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از نواخته شدن زنگ انقلاب در سطح مدارس و به صدا درآمدن بوق قطارها و کشتی‌ها در ساعت ۹.۳۳ دقیقه صبح روز دوازدهم بهمن همزمان با ورود تاریخی امام (ره) به میهن اسلامی، برپایی آیین نمادین لحظه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران اسلامی به صورت رژه خودرویی و موتوری از فرودگاه ساری تا مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا در گلزار شهدای ساری به عنوان ویژه برنامه های تدارک دیده شده در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مازندران بر شمرد.

یوسف پور برپایی همایش تبیین و تحلیل ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین جایگاه علل پیروزی انقلاب و ضرورت حفظ، تقویت و توسعه آن و شناسایی نقاط قوت، ضعف و شناخت آسیب‌ها و همچنین برگزاری همایش وحدت ملی و انسجام انقلابی را از دیگر ویژه برنامه های در نظر گرفته شده در چهل و سومین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران عنوان کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ،برپایی آیین تکبیر و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن و برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در قالب نمایش اقتدار ملت ایران را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در گرامیداشت دهه فجر امسال عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه تهران سخنران اصلی راهپیمایی در ساری خواهد بود.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، مسوولیت برنامه ریزی، هماهنگی و برگزاری ویژه برنامه‌های جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران به ۴۵۵ ستاد و کمیته های تخصصی و اجرایی شهرستان ها واگذار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا