راه دسترسی 12 روستای یانه‌سر بهشهر همچنان مسدود است


راه دسترسی 12 روستای یانه‌سر بهشهر همچنان مسدود است

ساری- ایرنا- بخشدار یانه سر بهشهر اعلام کرد : راه دسترسی 12 روستای بهشهر همچنان مسدود است و ماموران راهداری با همکاری مدیریت بحران شهرستان در حال برطرف کردن مشکلات ناشی از بارش سنگین برف هستند.

عباسعلی حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بارش برف در محور یانه سر و مناطق کوهستانی بهشهر از پنج شنبه آغاز و تا شب جمعه ادامه داشته است، افزود: برف روبی ها از روز شنبه آغاز شد و امروز دوشنبه سومین روز برف روبی در محورهای مختلف را داریم و با قوت در حال بازگشایی محورهای ارتباطی و راه دسترسی هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر محور پابند بازگشایی شده و در محور عشرستاق بعد از برما هفت روستای ما گرفتار برف است ؛ همچنین روستاهای شیخ محله، پچت، شیلر، سنگ دره و افتلت نیز در محور یخکش گرفتار برف هستند و بازگشایی در این محورها ادامه دارد.

حسنی علت طولانی شدن بازگشایی این محورها و راه دسترسی به این روستاها را ارتفاع زیاد برف و نبود امکانات کافی با توجه به خرابی یکی از گریدرها اعلام کرد و یادآور شد: در صبح روز سوم برف روبی قرار داریم و با توجه به اینکه شاهد ارتفاع برف در برخی نقاط تا یک متر و ۲۰ هستیم، گریدرها جواب برف را نمی داد و لودر کمکی از شهرداری خلیل شهر و بولدوزر از راهداری استان به کار گیری شدند.

وی بیان داشت: دو گریدر برای برف روبی و بازگشایی مسیر در محور هستند اما با توجه به ارتفاع برف، جوابگو نبوده است ؛ ضمن اینکه یک گریدر ما خراب شد و عملا نتوانست ادامه کار دهد که با کمک لودر کمکی از شهرداری خلیل شهر و بولدوزر از راهداری استان در حال بازگشایی مسیر هستیم.

بخشدار یانه به وجود ۵۳ روستا در این بخش اشاره کرد و گفت: در مجموع روستاهای مناطق کوهستانی بهشهر در بخش مرکزی و یانه سر بهشهر، ۶۳ روستا با ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی است که با توجه به وسعت روستاها ،نیازمند افزایش امکانات راهداری و تجهیز این امکانات در موارد ضروری مثل برف اخیر هستیم.

وی همچنین در مورد مشکلات برق منطقه هم خاطر نشان کرد: رفع مشکلات برق بخش یانه سر در حال انجام است که و اکنون تنها با نوسانات برق مواجه هستیم و قطع برق در منطقه نداریم.

حسنی گفت: برق مجتمع یخکش و تلفن عشرستاق قطع است که اکیپ برق منطقه و مخابرات در منطقه حاضر و در حال رفع قطعی و مشکلات نوسانات برق هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا