فرهنگ انتقاد پذیری را در ادارات بالا ببریم


فرهنگ انتقاد پذیری را در ادارات بالا ببریم

زنجان – ایرنا – مشاور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: فرهنگ انتقاد پذیری را در ادارات بالا ببریم و بگذاریم مردم انتقاد کنند.

علی تقوی یگانه روز دوشنبه در نشست تخصصی رابطان امر به معرف و نهی از منکر در زنجان افزود: خوش به حال مدیری که مردم جرأت کنند داخل اتاقش بیایند و داد هم سرش بزنند، مطالبه گری که باشد پشت مسئولان هم قرص می شود چون همواره بخشی از افراد موافق و بخشی هم مخالف هستند، موافقان می توانند دستاوردها و اقدامات را منعکس کنند.
وی ادامه داد: الان در کشور، مومنان زیاد ولی بی حال و منافقان کم ولی فعال هستند، کار درست که انجام می شود کسی تشکر نمی کند.
تقوی با بیان اینکه در مجموع فرهنگ تذکر و تشکر هر ۲ در جامعه ما کمرنگ شده است، اظهار داشت: باید با تلاش این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

مشاور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: متاسفانه امروز بیماری بی تفاوتی، بیش از هر زمان دیگری بین مومنان، نمازخوان ها و حلال خورها بیداد می کند، مشکل همیشه تاریخ این بوده که خوب ها همیشه سرشان در لاک خودشان بوده است.
تقوی خاطرنشان کرد: ما فقط مسوول اعمال خودمان نیستم بلکه امر به معروف و نهی از منکر جزو واجبات دین است و همه باید سهم خود را در این خصوص ایفا کنیم.
وی با بیان اینکه فرهنگ ما فرهنگ مسئولیت پذیری و دیگر خواهی است، گفت: در امر به معرف و نهی از منکر باید به فقرای فرهنگی هم برسیم، ماهم فقر مادی داریم و هم فقر فرهنگی که هر ۲ خطرناک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...