تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان 70 درصد کاهش یافت


تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان 70 درصد کاهش یافت

زنجان - ایرنا - جانشین پلیس راه فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: تردد در راه‌های مواصلاتی این استان 70 درصد کاهش پیدا کرده است و به دلیل بارش سنگین برف و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، تردد در جاده های زنجان به کُندی انجام می‌شود.

سرهنگ مهدی میناخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه به‌رغم برف سنگین و لغزنده بودن سطح محورها، خوشبختانه هیچگونه حوادث ناگوار جاده‌ای گزارش نشده است، افزود: عمده دلیل این امر کاهش تردد در سطح جاده ها و نیز حرکت کُند به خاطر لغزنده بودن سطح محورها است.

وی از همه رانندگان خواست تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به انجام سفرهای ضروری و تردد در جاده‌ها، به حتم سوخت کافی، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم، مواد غذایی و دیگر مایحتاج ضروری را همراه داشته باشند تا در طول مسیر با مشکل مواجه نشوند.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، با اشاره به شرایط خاص جوی و سطح محورها تاکید کرد: حفظ آرامش در طی مسیر و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، بستن کمربند ایمنی، احتیاط کامل حین رانندگی، رعایت فاصله طولی، رعایت سرعت مطمئنه، توجه به همه نکات راهنمایی و رانندگی، به یقین از بروز حوادث ناگوار و تلخ جاده‌ای پیشگیری خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری