20 هزار نفر از کارکنان بهزیستی به مددجویان در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کنند


20 هزار نفر از کارکنان بهزیستی به مددجویان در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کنند

زنجان - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: در زمان حاضر حدود 20 هزار کارمند در 31 استان کشور در دورترین مناطق کشور و حوزه‌های مختلف به گروههای هدف خدمت‌رسانی می‌کنند.

علی محمد قادری روز دوشنبه در جمع اعضای شورای اداری بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه بهزیستی مولود انقلاب اسلامی و نهالی است که تبدیل به درختی تنومند شده و شهید فیاض بخش با نگاه آرمانی بهزیستی را تاسیس کرد، افزود: با تمام محدودیت‌ها و مشکلات موجود باید خدمتی شایسته، موثر و با کیفیت به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به ۵۳ وظیفه ای که سازمان بهزیستی در امور مختلف حوزه های اجتماعی و توانبخشی برعهده دارد باید با تمام توان نسبت به پیشبرد اهداف و خدمات سازمان در بستر آی تی و به صورت هوشمند و موثر اقدام کرد.

وی وظایف بهزیستی را سنگین و مهم عنوان کرد و گفت: کارکنان بهزیستی سرمایه های این بخش هستند و در این ریل گذاری باید تلاش کرد، بهره وری را افزایش داد و در راستای دولت الکترونیک حرکت کرد و این مهم با خوش فکری ها در بستر تحول رخ می دهد و همراهی کارکنان و تجارب آنان می تواند اثرگذاری بهتری را به دنبال داشته باشد.

قادری موضوع پیشگیری در این سازمان را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: در این خصوص باید بودجه ای خاص را در نظر گرفت، بسیاری از دستورالعمل ها باید بومی سازی شوند و تاکنون در بازدیدهای استانی چالش های مهم شناسایی شده در این میان عامل موفقیت در برنامه های ترسیم شده بهزیستی انگیزه کارکنان است.

وی تاکید کرد: هنر کارکنان بهزیستی باید این باشد که با وجود همه محدودیت ها و مدیریت منابع بدون پول پاشی و با "به باشی" یعنی به‌زیستن در مسیر تحقق اهداف و آرمان های سازمان گام بردارند، فرصت محدود بوده و باید حداکثر استفاده را برای ایجاد سازمانی تخصصی، امدادی، حمایتی و بهره‌ور داشته باشیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به توفیق خدمت به محرومین و مستضعفین به عنوان روزی خداوند برای پرسنل و کارکنان سازمان بهزیستی، گفت: همه پرسنل و کارکنان در نظام جمهوری اسلامی، رسالتی را بر عهده دارند اما در بهزیستی "عشق" است که در کنار خدمت رسانی، تکمیل کننده یک زنجیره است و همکاران بهزیستی با اعتقاد راسخ و همراه با آمیزه ای از عشق، خدمت رسانی را با همین منابع محدود و گرفتاری ها، ارائه می کند.

وی اظهار داشت: با آینده‌نگری و هم‌افزایی اندیشه‌ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متدهای روز دنیا در بستر اقتصاد مقاومتی هم‌راستا با گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه و با تعامل و ارتباط موثر با استارت‌آپ‌های فعال و خلاق طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف، کسب درآمد و توسعه فضای بازتوانی و حضور فعال در صحنه‌های وظیفه‌ای داخلی و بین‌المللی عرضه کنیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: ذات و ساحت کار در سازمان بهزیستی کشور مددکاری است و مددکار باید افتخار کند که امور جامعه هدف را انجام می‌دهد و رازدارانه مشکلات را در همان بررسی اولیه درمی‌یابد.

این مسوول، هدف از نشست‌های صمیمانه با همکاران در سطوح کارشناسی استانها طی ۹۰ روز گذشته را اخذ نقطه نظرات کارشناسی عنوان و خاطرنشان کرد: کارشناسان و کارکنان بهزیستی سرمایه اصلی سازمان هستند که می توانند با انگیزه، تحول جدی در سازمان ایجاد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)